arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۱۰۵۴
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۸ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

اطلاعاتی جدید از گوشی مجیک۳ آنر فاش شد

انتظار می‌رود  گوشی آنر مجیک ۳ در ۱۲ آگوست برابر با ۲۱ مرداد ماه  وارد بازار شود و امروز مدیرعامل این برند طرح‌هایی از این گوشی را فاش کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتظار می‌رود  گوشی آنر مجیک ۳ در ۱۲ آگوست برابر با ۲۱ مرداد ماه  وارد بازار شود و امروز مدیرعامل این برند طرح‌هایی از این گوشی را فاش کرده است.

به گزارش سرویس‌ای تی و فناوری انتخاب به نقل از جی اس ام آرنا، جورج ژائو قابلیت‌های هوش مصنوعی را که باید از  مجیک ۳ انتظار داشته باشیم با دستگاهی که دارای پنج دوربین به شکل M است نشان داده است.

این گوشی در قاب پیش تولید است که قصد دارد طراحی کلی را پنهان کند، اما هنوز می‌توان پنج دایره برای تنظیم دوربین (و نه یک مربع برای لنز پریسکوپ)، یک میکروفون برای ویژگی‌های زوم صدا، دو LED در پایین و یکی دیگر در بالا را دید.

 

این تلفن در یک ویدیوی پنج دقیقه‌ای ظاهر شد که توسط آنر  در ویبو ارسال شده است. ژائو، تمام ویژگی‌های  مجیک  ۳ جدید را توضیح می‌دهد. اگر کاربر به صفحه نگاه کند، یک ویژگی خاموشی وجود خواهد داشت، که در شرایطی که به حریم خصوصی نیاز است، مفید خواهد بود.

 گوشی مجیک۳ آنر

گوشی هوشمند مجیک ۳  با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس در بازار خواهد بود و این برند قبلاً اشاره کرده است که بیش از یک دوربین اصلی خواهد داشت. این می‌تواند به این معنی باشد که ما باید ترکیبی از ۵۰ مگاپیکسل + سه دوربین ۶۴ مگاپیکسلی + سنسور ToF یا سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی را انتظار داشته باشیم.

با توجه به این که ۱۰ روز تا رونمایی از این گوشی باقی مانده است ما انتظار داریم در روز‌های آتی شاهد اطلاعات بیشتری از این گوشی باشیم.

نظرات بینندگان