arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۱۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۱ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۰

۵۴۰ مبتلا به کرونا در استان سمنان بستری هستند

۵۴۰ نفر به خاطر ابتلای قطعی به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان سمنان بستری هستند و از ابتدای شیوع ویروس تاکنون ۳۶ هزار و ۴۳۵ نفر به صورت سرپایی درمان شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

۵۴۰ نفر به خاطر ابتلای قطعی به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان سمنان بستری هستند و از ابتدای شیوع ویروس تاکنون ۳۶ هزار و ۴۳۵ نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان بامداد چهارشنبه با ارائه به آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اعلام کرد: ۳۶۵ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از ظهر دوشنبه تا ظهر سه شنبه شناسایی شدند و مجموع آمار بیماران کووید ۱۹ در این استان از ابتدا تاکنون به ۴۸ هزار و ۲۳۹ نفر رسید.

بنابر این گزارش، طی ۲۴ ساعت گذشته چهار نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان فوت کرد و بر این اساس از ابتدای شیوع این ویروس تعداد جانباختگان این بیماری در استان به یکهزار و ۱۹۳ نفر رسید.

طبق اعلام این کمیته، با ترخیص ۶۸ بیمار دیگر، موارد بهبودی و ترخیص بیماران کووید ۱۹ در این استان به ۱۲ هزار و ۳۸۷ نفر رسید.

براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده توسط ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونای استان، شهرستان سمنان قرمز تیره، شهرستان‌های شاهرود، دامغان، گرمسار، مهدیشهر قرمز، شهرستان سرخه نارنجی و شهرستان‌های میامی و آرادان زرد کرونایی هستند.

به گزارش ایرنا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۱۲ مردادماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۹ هزار و ۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که چهار هزار و ۸۳۸ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۹۷۹ هزار و ۷۲۷ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۷۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۹۱ هزار و ۷۸۵ نفر رسید.

تا کنون سه میلیون ۴۲۴ هزار و ۶۵۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۵ هزار و ۷۹۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.


 ایرنا

نظرات بینندگان