arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۱۳۲
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۴ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
معاون کیفیت شرکت تولید خودروی سایپاکاشان:

محصولات سایپاکاشان با به کارگیری نظام های کیفیت جهانی تولید می شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون کیفیت شرکت تولید خودروی سایپاکاشان از تولید محصولات این شرکت منطبق با استاندارهای تعریف شده خبر داد و گفت: مشتری مداری، ایجاد اطمینان در خریداران و مسئولیت پذیری شرکت سایپا کاشان در قبال خودروهای تولیدی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

علیرضا قاسمی معاون کیفیت جامع شرکت سایپاکاشان در گفت و گو با سایپانیوز اظهار داشت: استفاده از سیستم های کنترل کیفی و آدیت، اجرای برنامه های ارتقای کیفیت برای تمام محصولات و منعطف سازی خطوط مونتاژ شرکت سایپا کاشان از بارزترین ویژگی های این مجتمع عظیم صنعتی است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ارتقای کیفیت خودروی تیبا افزود: در حوزه های بدنه، تزئینات، قوای محرکه و سیستم تعلیق تیبا اقدامات اساسی جهت بهبود محصول صورت گرفته و در ادامه با همکاری شرکت های سازه گستر، قالبهای بزرگ صنعتی سایپا و مگاموتور و مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا پروژه هایی در راستای امکان پذیری تولید انبوه و ارتقای سطح کیفیت تیبا مشخص شده است.

وی تاکید کرد: اقدامات انجام شده و پروژه های آتی در راستای افزایش رضایت مشتریان و کاهش نمره منفی خودرو تیبا است.

قاسمی یادآور شد: واحد کیفیت و مهندسی سایپا کاشان کمک های تکنیکی لازم را به سازندگان برای توسعه فن آوری ساخت قطعات ارائه می دهند و با اعزام کارشناسان و بازدیدهای ادواری و پیوسته و بازرسی خطوط تولید سازندگان از تطابق عملیات با استاندارد تولید مربوط اطمینان حاصل می کند.

معاون کیفیت سایپاکاشان با اشاره به نیروی انسانی به عنوان موثرترین عامل ارتقای کیفیت، خاطرنشان کرد: ارتقای کیفیت فعالیت نیروی انسانی و آموزش مداوم پرسنل جزء برنامه های همیشگی سایپاکاشان است.

وی در خاتمه گفت: درجه فعلی تیبا طبق سیستم ارزیابی وزارت صنایع در حال حاضر درجه کیفی تیبا B+ (خوب) است که برنامه هایی شامل پروژه های ارتقای سطح کیفیت قطعات، بازنگری فرایندهای تولید (براساس سیستم SPS) و برنامه های آموزشی لازم برای ارتقا این درجه پیش بینی شده است.
نظرات بینندگان