arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۱۳۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۵ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱

کی‌روش: مگر چینی یا ژاپنی صحبت می‌کنم که متوجه نمی‌شوند و حمایت نمی‌کنند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی تیم ملی با انتقاد از شرایط موجود گفت: مگر به زبان چینی یا ژاپنی صحبت می‌کنم که منظور من را متوجه نمی‌شوند و حمایت‌های لازم را انجام نمی‌دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس، کارلوس کی‌روش پس از تمرین امروز تیم ملی فوتبال گفت: همه چیز بسیار خوب است و با بازیکنان حال حاضر تمرینات خوبی را انجام می‌دهیم. امیدوارم شرایط همین گونه باشد و بتوانیم خود را به خوبی برای دو دیدار مقدماتی جام جهانی و همچنین پیش از آن بازی تدارکاتی با آلبانی در ترکیه آماده کنیم.

وی درباره اینکه چه شناختی از تیم ملی پیدا کرده خاطرنشان کرد: زمانی که یک سال پیش به ایران آمدم طبیعتا شناخت کمتری از تیم ملی داشتم اما هم اکنون با خیلی حقایق و واقعیت‌ها آشنا شده‌ام و اطلاعات بیشتری از فوتبال ایران دارم. امیدوارم با توجه به این شرایط بتوانیم به هدفمان دست یابیم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سؤال خبرنگار یک شبکه تلویزیونی مبنی بر اینکه جدای از مسائل فوتبالی زندگی در ایران را چگونه ارزیابی می‌کند اظهار داشت: من از شما عذرخواهی می‌کنم، هم اکنون بعد از تمرین تیم ملی است و اگر سؤالی درباره این مسائل دارید از من بپرسید تا جواب بدهم در غیر این صورت سؤالات دیگر را با هماهنگی و تعیین وقت مطرح کنید.

کی‌روش در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه در تمرین امروز برای اولین بار شاهد بودیم نسبت به عملکرد بازیکنان به شدت عصبانی بودید و با آنها برخورد می‌کردید، گفت: برای من خیلی تعجب آور است که شما این حرف را می‌زنید. من همیشه با جدیت تمرینات را برگزار می‌کنم. این برای اولین بار نیست که تمرینات را جدی برگزار می‌کنیم زمانی که تمرینات دفاعی را در دستور کار خود قرار می‌دهیم باید همین برخوردها را داشته باشیم. وقتی تمرکز خود را روی نکات تهاجمی قرار می‌دهیم بازیکنان آزادی بیشتری دارند اما هنگامی که روی کارهای دفاعی تمرین می‌کنید باید چنین برخوردی وجود داشته باشد و ریز‌تر شویم.

وی افزود: این بسیار مهم است که اگر می‌خواهیم در سطح بین المللی بازی برگزار کنیم باید چنین برخوردهای وجود داشته باشد و نمی‌توانیم رفتارهایی در سطح لیگ داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی در خصوص عدم حضور پزشکان و اینکه برخی مشکلات در خصوص تمدید قراردادشان مطرح شده و همچنین عدم حضور والی‌زاده و نمازی تاکید کرد: مسائلی است که در حال حل شدن است. امیدوارم تا عصر امروز این مسائل حل شود. در حال حاضر دنبال راهکار هستیم تا بتوانیم مشکلات و مسائل موجود را برطرف کنیم. من روی مشکلات تمرکز نمی‌کنم و فقط برای آنها راه‌ حل‌هایی می‌اندیشیم. مشکلات را فراموش می‌کنم تا نتوانند به تیم ضربه بزنند.

کی‌روش در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا تعامل بین او کفاشیان وجود دارد، یادآور شد: هم اکنون فقط می‌توانم بگویم در اینجا حاضر شده‌ام تا وظیفه‌ام را انجام دهم. ما تعامل داریم و خواهیم داشت و به دنبال اهداف خود هستیم اما نکته‌ای را باید بگویم و آن این است که اگر فکر می‌کنید تمام مشکلات تیم ملی به دست کفاشیان و کی‌روش حل می‌شود باید بگویم که در اشتباه هستید.

سرمربی پرتغالی تیم ملی ادامه داد: نیاز به حمایت تمام افراد داریم که می‌توانند به نحوی مشکلات تیم ملی را برطرف کنند. اگر روزنامه‌ها و مطبوعات را نگاه کنید متوجه می‌شوید ما مشکلاتی داریم مخصوصا در مسائل مالی که احتیاج به حمایت داریم تا بتوانیم به هدف‌مان برسیم.

کی‌روش با اشاره به همکاری و تعامل بیشتر بین تیم ملی و باشگاه‌ها عنوان کرد: برای حمایت‌های بیشتر احتیاج داریم که تعامل و درک بهتری بین تیم ملی و باشگاه‌ها باشد. من دوباره تکرار می‌کنم و از این گفته خود نیز خسته نمی‌شوم و بارها هم خواهم گفت. مگر به زبان چینی یا ژاپنی صحبت می‌کنم که متوجه نمی‌شوند ما جام جهانی را در آینده‌ای نزدیک خواهیم داشت. از همان روز اول که به ایران آمدم هدف اولم صعود به جام جهانی بوده اما مسائلی وجود دارد. چه زمانی می‌خواهیم تعامل و انرژی یکدیگر را روی هم بگذاریم؟ اگر قصد داریم در سال 2014 این کار را انجام دهیم بسیار دیر است. هدف ما همین الان و خیلی نزدیک است.

کی‌روش افزود: اکنون اردوی مقدماتی جام جهانی را داریم که اهمیت بسیار بالایی دارد. من برای اولین بار در طول 32 کار حرفه‌ای خود قراردادم را در دفتر وزیر امضا کردم که تاکنون چنین اتفاقی برایم رخ نداده بود. در آن زمان فکر می‌کردم تمام حمایت‌ها از تمام افراد صورت می‌گیرد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا هم اکنون این حمایت‌ها وجود ندارد، گفت: این چیزی است که من در روزنامه‌ها می‌خوانم و نظر شما است. من هیچ نظری در این باره ندارم فقط در روزنامه‌ها خوانده‌ام و هم اکنون برای احترام به شما چنین مسائلی را عنوان کردم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
1
8
نه عزیزم شک نکن شما داری فارسی صحبت میکنی!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
0
5
واقعا كارش درسته و يك مربي كاملا حرفه اي است اين رو حتي از حرف زدنش ميشه فهميد .
كاش اين مربياي ما هم فقط يه خورده يه خورده ازش ياد بگيرند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
0
5
ما که سال هاست فارسی صحبت میکنیم اما از ساختن یک ورزشگاه کوچک هم بعد از 30 سال عاجزیم
نظرات بینندگان