arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۰۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱

شیخ الازهر: امریکا خواستار نسل کشی کامل امت اسلامی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شیخ الازهر مصر آموزش نسل کشی مسلمانان به نظامیان ارتش آمریکا را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، الازهر مصر در بیانیه ای با اشاره به خبرهای رسانه های غربی مبنی بر آموزش نسل کشی مسلمانان به نیروهای ارتش آمریکا، تأکید کرد: این خبرها کشور مدعی تمدن و مدنیت را رسوا کرد.

احمد الطیب شیخ الازهر در این بیانیه تأکید کرد: در روزنامه ها خبری را خواندم که احساسات مسلمانان و بلکه همه انسانها را می آزارد، و همه مدعیان تمدن و مدنیت غرب را رسوا می کند .. کسانی که خود را کامل می دانند و از دیگران می خواهند که از این تمدن الگو بگیرند.

الطیب ادامه داد: اینها کسانی هستند که خواستار نسل کشی کامل امت اسلامی هستند ، امتی که با نسل کشی هر انسان یا حیوان مخالف است.

در این بیانیه خطاب به ملتهای غربی آمده است: ما مسلمانان و اعراب به هیچ وجه از شما تنفر نداریم، بلکه از همکاری با شما برای تحقق ارزشهای انسانی، صلح جهانی و برابری استقبال می کنیم، همانطور که قرآن و پیامبر اسلام به ما امر می کنند.

الطیب خاطرنشان کرد: طی نیم قرن گذشته از دشمنی برخی سران شما با تمدن ما آگاه شدیم، و فهمیدیم که آنها چگونه نقش این تمدن را در ساخت تمدن انسانی نادیده می گیرند.

وزارت دفاع آمریکا اخیرا فاش کرد که ژنرال مارتین دمپسی رییس ستاد مشترک دستور داده است در خصوص مواد آموزشی و تعلیمات نظامی افسران ارتش در خصوص مطرح کردن این فکر که آمریکا با اسلام در جنگ است، تحقیق و بازنگری شود.

جان کربی سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفت، این وزارتخانه شکایتی را از یکی از کسانی که در این دوره های آموزشی در دانشکده ستاد ایالت ویرجینیا است دریافت کرده .. و این دوره ها از سال 2004 به صورت منظم در حال برگزاری است.
نظرات بینندگان