arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۲۸۷۲
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۰ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۰

تنوع بالای رنگ بندی گوشی «گلکسی A۰۳s» سامسونگ

طرح‌های اولیه جدیدی از گوشی‌های گلکسی A۰۳s منتشر شده است که گزینه‌های رنگ بیشتری را نشان می‌دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

طرح‌های اولیه جدیدی از گوشی‌های گلکسی A۰۳s منتشر شده است که گزینه‌های رنگ بیشتری را نشان می‌دهد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از جی اس ام آرنا، طرح‌هایی از گوشی گلکسی A۰۳s سامسونگ که در ماه می‌منتشر شد نشان داد که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ناچ قطره‌ای و دارای دوربین سه گانه در بخش پشتی است.

در حالی که آن تصاویر، گوشی‌های گلکسی  A۰۳s را به رنگ مشکی به ما نشان می‌دادند، مجموعه جدیدی از رندر‌ها ظاهر شده و دو رنگ دیگر را نشان می‌دهد که شامل رنگ‌های سفید و آبی است.

 «گلکسی A۰۳s» سامسونگ

این منبع علاوه بر نمایش گلکسی  A۰۳s در رنگ‌های جدید، فاش می‌کند که این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی HD+ Infinity-V، One UI Core ۳.۱ مبتنی بر اندروید ۱۱، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و ۶ گیگابایت رم است. البته مدل مشابهی که در Geekbench با Helio G۳۵ SoC مشاهده شد ۴ گیگابایت رم دارد و شایعات حاکی از آن است که نسخه اروپایی دارای ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است.


این منبع همچنین مشخصات فاش شده قبلی را تأیید می‌کند، از جمله باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و دوربین سه گانه در پشت شامل ۱۳ مگاپیکسل اصلی، ۲ مگاپیکسل ماکرو و ۲ مگاپیکسل حسگر عمق.

هنوز هیچ خبری از سامسونگ در مورد زمان رونمایی  A۰۳s منتشر نشده است، اما صفحه پشتیبانی این تلفن هوشمند، ماه گذشته در وب سایت رسمی این شرکت در هند فعال شد و نشان می‌دهد که در تاریخی قریب الوقوع معرفی خواهد شد.

نظرات بینندگان