arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۶۶۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۴ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۰

در  رویداد بزرگ ۲۳ شهریور اپل چه خبر است؟

شرکت اپل بالاخره تأیید کرد که در تاریخ ۱۴ سپتامبر برابر ۲۳ شهریور، رویدادی بزرگ را را تایید کرد و انتظار می‌رود که آیفون ۱۳ را در جریان این رویداد معرفی کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت اپل بالاخره تأیید کرد که در تاریخ ۱۴ سپتامبر برابر ۲۳ شهریور، رویدادی بزرگ را را تایید کرد و انتظار می‌رود که آیفون ۱۳ را در جریان این رویداد معرفی کند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از جی اس ام ارنا، اپل اعلام کرد که رویدادی را تحت عنوان "California Streaming" برگزار می‌کند.

از آنجا که این رویداد در ماه سپتامبر برگزار می‌شود، می‌توان با خیال راحت تصور کرد که اپل نسل بعدی آیفون خود را معرفی می‌کند، که احتمالاً فقط آیفون ۱۳ نامیده می‌شود. در حالی که اپل این مهلت خودخواسته را سال گذشته به دلیل مشکلات تولید از دست داد.

در حالی که اطلاعات زیادی در مورد آیفون‌های آینده وجود ندارد، یک شایعه پایدار وجود صفحه نمایش با نرخ تازه سازی بالا را اعلام می‌کند (احتمالاً فقط در مدل‌های پرو).

پیشرفت‌های معمولی مانند بهبود دوربین و چیپست سریعتر نیز قابل قبول است. همچنین منطقی است که فرض کنیم که این شرکت نسخه به روز اپل واچ را نیز عرضه خواهد کرد. مدل نسل ششم سال گذشته در ماه سپتامبر عرضه شد و ویژگی‌هایی مانند سنسور اکسیژن خون، ECG و نوع SE ارزان‌تر را به همراه داشت.

 اپل

طبق سنت، اپل احتمالاً تاریخ انتشار قطعی را برای نسخه‌های بعدی همه سیستم عامل‌های خود، از جمله iOS ۱۵، iPadOS ۱۵، watchOS ۸ و macOS Monterey ارائه می‌دهد. در مورد macOS، همیشه احتمال اعلام مدل‌های جدید Mac وجود دارد، به ویژه اینکه نسل بعدی چیپست M۱ به زودی پیش بینی می‌شود.

با این حال، رویداد‌های ماه سپتامبر معمولاً بر آیفون و اپل واچ متمرکز می‌شوند. رویداد استریم کالیفرنیا به صورت زنده در Apple.com پخش می‌شود، که می‌توان آن را از طریق هر مرورگر دسکتاپ یا تلفن همراه مشاهده کرد. علاوه بر این، می‌توانید رویداد را در Apple TV یا هر دستگاهی با برنامه Apple TV مشاهده کنید.

نظرات بینندگان