arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۷۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۰۰ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
تورق خاطرات چهره ها در «انتخاب»؛

خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی، ۲۳ شهریور ۱۳۷۷

خاطرات آیت الله هاشمی: بيانيه‌اى از سوى رهبرى منتشر شد كه بوى تردید در مورد مسأله افغانستان مى‌دهد؛ گرچه صداوسيما بر اهميت آن تأكيد فراوان داشت؛ البته اخطار و تهديد هم دارد. تصرف باميان توسط طالبان و خطر جدى براى شيعيان و عكس‌العمل احتمالى ايران، از مسایل مورد توجه رسانه‌هاى داخلى و جهانى است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خاطرات روزنوشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۷۷، هرشب در «انتخاب» منتشر می‌‌شود. پیشتر، خاطرات ایشان از سال ۵۸ تا ۷۶ در سرویس تاریخ «انتخاب» به صورت روزانه پوشش داده شده است.

 

صبح تا ساعت یازده در منزل مطالعه كردم و كتابخانه را تنظيم نمودم. سپس در دفتر كوشك، تا ساعت چهار بعد از ظهر به كارها پرداختم. باران و تگرك شديدى باريد كه نگران سيل‌آن شدم.

بيانيه‌اى از سوى رهبرى منتشر شد كه بوى تردید در مورد مسأله افغانستان مى‌دهد؛ گرچه صداوسيما بر اهميت آن تأكيد فراوان داشت؛ البته اخطار و تهديد هم دارد. تصرف باميان توسط طالبان و خطر جدى براى شيعيان و عكس‌العمل احتمالى ايران، از مسایل مورد توجه رسانه‌هاى داخلى و جهانى است.

شورش مخالفان دولت در آلبانى و تصرف مراكز دولتى و برخورد مسلحانه، قابل‌توجه است؛گرچه محدود. پذيرش آمريكا، در مورد اينكه ادعاى كره شمالى، مبنى بر پرتاب ماهواره به فضا درست است، قابل توجه است؛ قبلاً گفته بود كه موشك دومرحله‌اى بالستيك است.

نظرات بینندگان