arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۷۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۳ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰

چرا مسواک برقی هوشمند بهترین انتخاب برای شما خواهد بود؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

چرا مسواک برقی هوشمند بهترین انتخاب برای شما خواهد بود؟

مسواک برقی هوشمند چیست و چه تفاوتی با سایر مدل های قابل شارژ دارد؟ از آنجایی که رعایت بهداشت دهان و دندانو انتخاب نوع مسواک و بهترین خمیردندان همواره به عنوان چالش افراد محسوب می شود،  با توسعه سریع فناوری به امری آسان تر تبدیل شده است؛ در این راستا انتخاب و خرید محصولی که مجهز به بالاترین رده تکنولوژی باشد؛ بیشترین بهره وری را برای مصرف کننده فراهم خواهد کرد. تولید مسواک های قابل شارژ در عصر کنونی انقلابی عظیم در حفظ بهتر و عمیق تر سلامتی دندان ها فراهم آورده است.

 مدل های قابل شارژ پیشرفته مجهز به نرم افزار های کاربردی است که به وسیله چیپ ست های داخلی درون دستگاه به تلفن های همراه متصل می شوند و با بهره مندی از هوش مصنوعی روش های مسواک زدن هر کاربر را شناسایی کرده و اطلاعات دقیق آن را به اپلیکیشن منتقل می کنند و کاربر را برای شستشوی بهتر راهنمایی می کنند. این دیتاهای ارزشمند، نحوه شستن دندان ها و سلامتی آن ها را در برنامه مورد نظر ذخیره کرده است که در هر زمان لازم که احتیاج دارید به آن ها مراجعه نمایید.

 از جمله مطرح ترین این محصولات مسواک برقی هوشمند اورال بی است که در طرح ها و مدل های مختلف در راستای بهبود تکنیک شستشوی دندان ها و ارائه ی فناوری های نوینی چون حالت های مختلف شویندگی، تایمر دو دقیقه ای، سنسور فشار، حسگرهای حرکتی و ... تولید و روانه بازار شده است. ما در این مقاله به بیان چند مورد از صد ها تکنولوژی برتر مدل های برقی پیشرفته پرداخته ایم تا راهنمایی باشیم در راستای انتخاب هر چه بهتر شما ،  پس با ما همراه باشید.

مجهز به فناوری بلوتوث می باشد

جدید ترین مدل های هوشمند چون اورال بی دارای قابلیت اتصال به گوشی از طریق فناوری بلوتوث می باشند. انواع برنامه های مختلف از طریق اپلیکیشن مخصوص طراحی شده است تا روال مراقبتی دهان و دندان را برای هر فرد ارائه دهد. کافیست استند نگهدارنده گوشی را به آینه وصل کنید؛ گوشی را درون آن قرار دهید و با روشن کردن برنامه بلوتوث مسواک را به آن اتصال دهید. ارائه پیام های مختلف مبنی بر ردیابی موقعیت، شستن بهتر هر قسمت از دندان و ارائه راهکاری برای بهبود هر چه بیشتر این عمل از بازخورد های آن خواهد بود.

دارای سنسور فشار است

چرا مسواک برقی هوشمند بهترین انتخاب برای شما خواهد بود؟

از بارزترین ویژگی های مدل هوشمند Oral-B داشتن فاکتور هشدار صوتی، نور یا ارتعاش به عنوان سنسور فشار می باشد. این کار به شما یادآوری می کند که اعمال فشار زیاد بر دندان ها نه تنها باعث تمیزی و از بین رفتن پلاک های بیشتر نمی شود بلکه سبب آسیب به لثه ها و مینای دندان ها می شود. مدل های پیشرفته ضمن دادن هشدار، دور موتور را کاهش می دهند و با دادن پیامی به برنامه تلفن  تذکری برای رعایت بهتر نظافت به شما خواهند داد.

دارای حلقه های هوشمند LED می باشد

این حلقه ها چیزی بیش از رینگ های رنگی پایین سری برس ها می باشد. رینگ های پلاستیکی اغلب در جهت شخصی سازی سری مسواک برقی های عادی ارائه می شوند اما رینگ های ال ای دی که در مدل های هوشمند طراحی شده اند هنگام اتصال به تلفن از 1 تا 12 رنگ مختلف تغییر خواهند داشت. این رنگ ها نمایانگر نوع مسواک زدن هر شخصی می باشند و هدف آن تمایز یک محصول از محصول دیگر نیست. در برخی مدل های پیشرفته این حلقه ها در زمان اعمال فشار زیاد روشن می شوند و تا برطرف شدن فشار خاموش نخواهند شد و در برخی مدل ها فواصل 30 ثانیه ای را با هر چشمک زدن یادآوری می کنند.

دارای حالت های مختلف مسواک زدن است

این مدل ها دارای 6 حالت مسواک زدن مختلف چون مراقبت از لثه، سفید کردن دندان ها، مراقبت از دندان های حساس، شستشوی معمول روزانه، ماساژ لثه و تمیز کنندگی زبان می باشند که بالاترین میزان مراقبت دهان و دندان را فراهم خواهند کرد. با دکمه های کنترل که روی بدنه محصول قرار دارند این عملکرد ها را کنترل کرده و حالت های مناسب را ارائه می دهند. اگر دندان های شما دارای پوسیدگی زیاد است مدل حساس را می توانید انتخاب کنید و برای رفع بوی بد دهان حالت تمیز کردن زبان. با برنامه پیشرفته Pro-Clean شستشوی طولانی مدت را برگزیده تا زمان کافی برای دسترسی به مکان های صعب العبور داشته باشید.

مجهز به تایمر دو دقیقه ای

چرا مسواک برقی هوشمند بهترین انتخاب برای شما خواهد بود؟

تایمر 2 دقیقه ای مسواک زدن که بهترین و ایده آل ترین زمان از دیدگاه دندانپزشکان برای شستن دندان ها می باشد توسط برنامه های هوشمند این نوع مدل ها ارائه شده است. این محصولات با دادن هشداری، زمان شستشوی ایده آل 2 دقیقه ای را یادآوری خواهند کرد.

دارای ردیابی موقعیت پیشرفته است

فناوری سنسور موقعیت در مسواک های قابل شارژ پیشرفته چون Oral-B به شما اطلاع می دهد که کدام قسمت از دندان ها را شسته اید و کدام قسمت دست نخورده باقی مانده است. به گونه ای که سطح دهان را به 4 قسمت مساوی تقسیم کرده و با برنامه درک موقعیت بعد از اتمام 30 ثانیه ای هر طرف هشداری برای رفتن به طرف دیگر خواهد داد.

سایر تجهیزات کاربردی دیگر

از لوازم جانبی پیشرفته در این مدل ها وجود کیف مسافرتی مجهز به شارژر می باشد که قابلیت شارژ گوشی و مسواک برقی را به طور همزمان ارائه خواهند داد. شارژر با کابل یو اس بی، محفظه نگهدارنده سری های مختلف، استند نگهدارنده تلفن همراه و پایه نگهدارنده بدنه از جمله لوازم موجود در بسته بندی این محصولات می باشد.

سخن پایانی

ما برای خرید مسواک برقی زز زاگرس را پیشنهاد می کنیم. این فروشگاه به عنوان بزرگترین وارد کننده اصل خارجی چون مسواک برقی هوشمند اورال بی است که انواع مدل های متنوع را با بهترین قیمت در سایت اینترنتی خود قرار داده است. این محصولات با دارا بودن تکنولوژی های برتر و آنالیز هر چه بهتر داده ها احتمال آسیب رساندن به سلامتی دندان ها، خونریزی لثه ها و هر گونه احتمال خطا را کاهش می دهند . فروشگاه اینترنتی  زز زاگرس در جهت ارج نهادن به مشتریان خود مشاوره های قبل از خرید و ارسال رایگان را برای تمامی مدل های برقی و قابل شارژ خود فراهم کرده است. تمامی این محصولات دارای ضمانت اصالت کالا و بازگشت در 7 روز می باشند.

نظرات بینندگان