arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۸۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۰۰ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
تورق خاطرات چهره ها در «انتخاب»؛

خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی، ۲۵ شهریور ۱۳۷۷

خاطرات آیت الله هاشمی: اخوى محمد، [معاون اجرایی رییس‌جمهور] آمد. طرح پيشنهادى دفترامام، براى برگزارى مراسم صدمين‌سالگرد تولد امام را آوردكه به تأييد رهبرى هم رسانده‌اند و از سوى دولت، محمد، مسئول پشتيبانى‌آن شده؛ وسيع و پُرهزينه است. راجع به راه‌هاى تأمین‌كسری بودجه دولت و مسایل مديريتى صحبت شد. اجازه گرفت كه مختصرى از شرح‌حال و آثار من را روى اينترنت ببرند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خاطرات روزنوشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۷۷، هرشب در «انتخاب» منتشر می‌‌شود. پیشتر، خاطرات ایشان از سال ۵۸ تا ۷۶ در سرویس تاریخ «انتخاب» به صورت روزانه پوشش داده شده است.

 

رؤساى انجمن‌هاى بسيج دانشجويى [دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه تهران] آمدند. گزارش كار دادند و گفتند، در دانشگاه‌ها چهار هزار عضو دارند و از من خواستند كه براى اصلاح افكار و خط مشى‌ها، تماس مرتب داشته باشند. برايشان صحبت مفصلى كردم.

اخوى محمد، [معاون اجرایی رییس‌جمهور] آمد. طرح پيشنهادى دفترامام، براى برگزارى مراسم صدمين‌سالگرد تولد امام را آوردكه به تأييد رهبرى هم رسانده‌اند و از سوى دولت، محمد، مسئول پشتيبانى‌آن شده؛ وسيع و پُرهزينه است. راجع به راه‌هاى تأمین‌كسری بودجه دولت و مسایل مديريتى صحبت شد. اجازه گرفت كه مختصرى از شرح‌حال و آثار من را روى اينترنت ببرند. گفت، على فرزندش مطلع شده كه شرح حال آقاى خاتمى را روى اينترنت برده‌اند، به فكر افتاده او هم در مورد من اقدام كند و سازماندهى‌كرده است.

تا عصر كارها را انجام دادم و گزارش‌ها را ديدم. مسأله [حمله طالبان به شهر] باميان و صحبت‌هاى رهبرى در مورد طالبان و اتمام حجت عليه فتنه‌گران، موردتوجه است و بر اين اساس، روزنامه توس را امروز تعطيل‌كرده‌اند.

 

نظرات بینندگان