arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۷ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۰

با عینک‌های هوشمند شیائومی آشنا شوید+تصاویر

عینک‌های هوشمند شیائومی،   پیام‌ها را نمایش می‌دهند، عکس می‌گیرند، متن را ترجمه می‌کنند و بسیاری از ویژگی‌های دیگر را دارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عینک‌های هوشمند شیائومی،   پیام‌ها را نمایش می‌دهند، عکس می‌گیرند، متن را ترجمه می‌کنند و بسیاری از ویژگی‌های دیگر را دارند.

با عینک‌های هوشمند شیائومی آشنا شوید
به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از گجت فلاو، با استفاده از عینک هوشمند شیائومی دنیا را با فناوری پیشرفته تری ببینید. این گجت پوشیدنی به شما امکان می‌دهد تلفن خود را در حالی که هنوز به دنیای آنلاین دسترسی دارید، کنار بگذارید.

عینک‌های هوشمند شیائومی

در واقع، عینک‌های هوشمند شیائومی پیام‌ها و اعلان‌ها را نمایش می‌دهند، تماس می‌گیرند، تصاویر را ضبط می‌کنند و متن را ترجمه می‌کنند. این عینک‌ها برای جلوگیری از فراوانی اعلان‌ها، ضروری‌ترین‌ها را  انتخاب و انتشار می‌دهند؛ بنابراین قبل از هر چیز اطلاعات فوری از دفتر یا هشدار‌هایی از سیستم امنیتی خانه خود دریافت خواهید کرد. با استفاده از فناوری تصویربرداری MicroLED، این عینک‌ها سبک وزن باقی می‌مانند.

 هوشمند شیائومی

همچنین برای یکپارچه سازی راحت‌تر صفحه، یک صفحه نمایش جمع و جور دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، آن‌ها دارای یک تراشه صفحه نمایش هستند که اندازه آن فقط ۲.۴ در ۲.۰۲ میلی متر است تا بتواند نور کافی را به چشم انسان منتقل کند، حتی در نور شدید.

عینک‌های هوشمند شیائومی

در نهایت، این عینک‌های با تکنولوژی بالا دارای حداکثر روشنایی ۲ میلیون نیت برای نمایش رنگی هستند.

نظرات بینندگان