arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۸۱۸۴
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۰ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۰

حمله مدیر برنامه های کومان به رئیس بارسلونا: لاپورتا یک منافق درجه یک است

مدیر برنامه های سرمربی بارسلونا به انتقاد از رفتارهای رئیس این باشگاه پرداخت و او را یک منافق دانست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: مدیر برنامه های سرمربی بارسلونا به انتقاد از رفتارهای رئیس این باشگاه پرداخت و او را یک منافق دانست.

به گزارش اسکای اسپورت، شکست برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا باعث شده است تا وضعیت نیمکت آبی اناری ها بار دیگر لرزان شود و خبرهای زیادی درباره اخراج کومان به گوش برسد.

کومان، سرمربی بارسلونا در جدیدترین اظهار نظر خود گفت: همه چیز به خوبی پیش رفت اما به یکباره رئیس باشگاه به من گفت که برای یک تصمیم مناسب درباره نیمکت تیم به زمان نیاز داریم. نمی توانم بیشتر از این توضیح دهم. به لاپورتا گفتم که به وضوح در این باره صحبت کند. او رئیس باشگاه است و باید تصمیم نهایی را اعلام کند تا من هم تکلیف خودم را دانم.

و اما روب یانس مدیر برنامه های کومان هم گفت: لاپورتا گفت که به دو یا سه هفته زمان نیاز دارد تا سرمربی جدید را انتخاب کند و اگر به جمع بندی نهایی نرسید کومان می تواند به کار خود ادامه دهد. این یک تصمیم دیوانه کننده است و نشان می دهد که او به سرمربی کنونی اعتماد ندارد. از آن زمان تاکنون من با لاپورتا صحبت نکردم. ظاهرا دیگر مدیران بارسلونا به لاپورتا گفتند که به کومان اعتماد کند و او هم برابر رسانه ها اعلام کرد که کومان به کارش ادامه می دهد و به او اعتماد دارد. او گفت که با کومان دوست است که این یک دروغ بزرگ است. لاپورتا یک منافق در سطح بالا است.

نظرات بینندگان