arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۸۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۲ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۰

درخواست هالیوودی‌ها از سازمان ملل/ واکسیناسیون را سرعت بدهید

در نامه‌ای که از سوی گروهی از چهره‌های شناخته شده صنعت فیلم و تلویزیون امضا شده از رهبران جهان خواسته شده به واکسیناسیون جهانی سرعت ببخشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در نامه‌ای که از سوی گروهی از چهره‌های شناخته شده صنعت فیلم و تلویزیون امضا شده از رهبران جهان خواسته شده به واکسیناسیون جهانی سرعت ببخشند.

به نقل از هالیوود ریپورتر، گروهی از ۷۰ چهره شناخته‌شده صنعت فیلم و تلویزیون آمریکا همزمان با برگزاری نشست‌های مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک نامه‌ای را خطاب به رهبران جهان نوشتند و خواستار تلاش برای تسریع در واکسیناسیون جهانی و پایان دادن به پاندمی شدند.

از جمله چهره‌هایی که این نامه را امضا کرده‌اند می‌توان از پیتر دینکلج، آن هاتاوی، ایوا لونگوریا، ادینا منزل و مورنا باکارین نام برد.

در این نامه از رهبران جهان خواسته شده خود را متعهد به رسیدن به هدف قرار داده شده توسط سازمان جهانی بهداشت مبنی بر واکسینه کردن ۷۰ درصد از جمعیت جهان تا سال ۲۰۲۲ بدانند. در نامه همچنین از آن‌ها خواسته شده زیرساخت‌ها و منابع لازم را در اختیار کشورهایی که منابع محدود دارند قرار دهند که شامل حمایت از کارکنان سلامت خط مقدم و سرمایه‌گذاری در آموزش عمومی می‌شود.

این نامه با سازمان‌دهی CARE به نگارش درآمده که یک سازمان غیرانتفاعی تاسیس شده در سال ۱۹۴۵ است که به فعالیت‌های بزرگ بشردوستانه در سراسر جهان می‌پردازد و مرکز آن در سوییس واقع شده است.

میشل نان، رییس و مدیر عامل دفتر آمریکا این سازمان در بیانیه‌ای گفت که این سازمان آماده کمک کردن است، اما همچنین امیدوار است که رهبران جهان با منابع و اعمال خود به این درخواست گوش کنند و پاسخ دهند.

در این نامه آورده شده که اگر این تلاش جمعی انجام شود، می‌توان جان میلیون‌ها آدم را نجات داد و از وقوع تریلیون‌ها دلار ضرر اقتصادی پیش‌گیری کرد. افزوده شده: هیچیک از ما امن نیستیم تا وقتی که همه امن باشیم.

جوردانا بروستر، کانی بریتون، جوئل مک‌هیل، لارا لینی، دبرا مسینگ، سارا سیلورمن و مایکل شین از دیگر چهره‌هایی هستند که این نامه را امضا کرده‌اند.

مهر

نظرات بینندگان