arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۰۸۵۱
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۱ - ۱۲ مهر ۱۴۰۰

واکنش باکو به اخبار مربوط به حضور اسرائیل در مرزهای ایران: این اظهارات هیچ‌گونه اساس و پایه‌ای ندارد / هیچ نیروی ثالثی در مرزهای ایران حضور ندارد

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری آذربایجان هرگونه حضور نیروهای اسرائیل در مرز جمهوری آذربایجان و ایران را رد کرد. لیلا عبدالله اوا ادعا کرد: «ما اتهامات در خصوص حضور هرگونه نیروی ثالث در نزدیکی مرز (جمهوری) آذربایجان و ایران و تلاش‌های تحریک‌آمیز این نیروها را رد می‌کنیم زیرا این اظهارات هیچ‌گونه اساس و پایه‌ای ندارد».
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

واکنش باکو به اخبار مربوط به حضور اسرایل در مرزهای ایران: این اظهارات هیچ‌گونه اساس و پایه‌ای ندارد / هیچ نیروی ثالثی در مرزهای ایران حضور ندارد

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری آذربایجان هرگونه حضور نیروهای اسرائیل در مرز جمهوری آذربایجان و ایران را رد کرد.

به گزارش «انتخاب»، لیلا عبدالله اوا سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان، در واکنش به اظهارات رئیس دستگاه دیپلماسی ایران ادعا کرد: «ما اتهامات در خصوص حضور هرگونه نیروی ثالث در نزدیکی مرز (جمهوری) آذربایجان و ایران و تلاش‌های تحریک‌آمیز این نیروها را رد می‌کنیم زیرا این اظهارات هیچ‌گونه اساس و پایه‌ای ندارد».

بر اساس گزارش خبرگزاری روسی «تاس»، عبدالله اوا در ادامه توضیح داد که به طور کلی، وجود هرگونه نیرو از جمله عناصر تروریستی در قلمرو جمهوری آذربایجان می‌تواند تهدیدی برای کشور جمهوری آذربایجان یا کشورهای همسایه به وجود آورد و بنابراین چنین مسئله‌ای جای هیچ بحثی ندارد.

پیشتر، حسین امیرعبدالهیان وزیر خارجه ایران تصریح کرده بود که حضور فعال اسرائیل در آذربایجان علیه امنیت ایران را برنمی‌تابیم.

نظرات بینندگان