arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۲۹۷۹
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۵ - ۲۵ مهر ۱۴۰۰

بازیگر و کارگردان روس پس از فیلمبرداری اولین فیلم سینمایی در فضا به زمین بازگشتند

فضاپیمای حامل یولیا پرسلید، بازیگر و کلیم شیپنکو، کارگردان و تصویربردار به سلامت در اوایل صبح امروز در پایگاه فضایی بایکونور درقزاقستان به زمین نشست. آن‌ها در دوازده روز گذشته در ایستگاه فضایی بین‌المللی صحنه‌هایی از فیلم "چالش" (The Challenge) را فیلمبرداری کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بی بی سی: یک بازیگر و کارگردان روس پس از گذراندن ۱۲ روز در ایستگاه فضایی بین‌المللی و فیلمبرداری اولین فیلم سینمایی در فضا امروز (یکشنبه ۱۷ اکتبر/۲۵ مهر) به زمین بازگشتند.

فضاپیمای حامل یولیا پرسلید، بازیگر و کلیم شیپنکو، کارگردان و تصویربردار به سلامت در اوایل صبح امروز در پایگاه فضایی بایکونور درقزاقستان به زمین نشست.

آن‌ها در دوازده روز گذشته در ایستگاه فضایی بین‌المللی صحنه‌هایی از فیلم "چالش" (The Challenge) را فیلمبرداری کردند.

اطلاعات زیادی از داستان و بودجه فیلم منتشر نشده، اما گفته شده محور اصلی فیلم یک جراح زن است که برای حفظ جان یک فضانورد به ایستگاه فضایی می‌رود.

در صورت ادامه، پروژه این تیم روسی می‌تواند پروژه هالیوودی که سال گذشته از سوی تام کروز، بازیگر سرشناس به همراه ناسا و اسپیس ایکس متعلق به ایلان ماسک اعلام شده بود را شکست دهد.

خانم پرسلید، بازیگر ۳۷ ساله به همراه آقای شیپنکو ۴۹ ساله با فضاپیمای سایوز ام اس ۱۹ به ایستگاه بین المللی فضایی فرستاده شده بودند.

آنتون شکاپلروف، فضانورد روس هدایت این ماموریت فضایی را برعهده داشت.

گفته می‌شود که آقای شاکاپلروف ۴۹ ساله به همراه دو فضانورد دیگری که در ایستگاه فضایی بودند در این فیلم نقش آفرینی کرده‌اند.

نظرات بینندگان