arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۳۳۸۸
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۲۲ - ۲۷ مهر ۱۴۰۰

انتقاد کمک داور بین المللی ایران به ادعای مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال / میرزابیگی: باد توپ را خالی کنم و به ایران بیاورم؟ چرا باید چنین کار سخیفی انجام بدهم؟

علی میرزابیگی یکی از کمک داوران جوان و بین المللی ایران در واکنش به  ادعای رفیعی مشاور شهاب عزیزی خادم که در تلویزیون مدعی شد به حدی اوضاع ایران خراب است که داوران و کمک داوران بین المللی ما وقتی به رقابت های خارجی می‌روند باد توپ را خالی می‌کنند و آن توپ را داخل کیف خود می گذارند و به ایران می آورند، از غلامرضا رفیعی خواست بابت این حرف های عجیب و متهم کردن جامعه داوری به دزدی و کارهای سخیف از جامعه داوران عذرخواهی کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علی میرزابیگی کمک داور بین المللی فوتبال ایران از مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال خواست از داوران معذرت خواهی کند.

علی میرزابیگی به حرفهای غلامرضا رفیعی واکنش نشان داد.

 ادعای رفیعی مشاور شهاب عزیزی خادم که در تلویزیون مدعی شد به حدی اوضاع ایران خراب است که داوران و کمک داوران بین المللی ما وقتی به رقابت های خارجی می‌روند باد توپ را خالی می‌کنند و آن توپ را داخل کیف خود می گذارند و به ایران می آورند، عصبانیت داوران و کمک داوران بین‌المللی را به دنبال داشته است.

در همین خصوص علی میرزابیگی یکی از کمک داوران جوان و بین المللی ایران از غلامرضا رفیعی خواست بابت این حرف های عجیب و متهم کردن جامعه داوری به دزدی و کارهای سخیف از جامعه داوران عذرخواهی کند.

نظرات بینندگان