arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۲۳ - ۲۷ مهر ۱۴۰۰

نماینده اسرائیل در سازمان ملل: آماده مذاکره در خصوص برنامه هسته‌ای ایران هستیم

نماینده دائم اسرائیل در سازمان ملل با تکرار برخی ادعا‌ها درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران، گفت که این رژیم خواستار در پیش گرفتن راه‌حلی دیپلماتیک برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است. وی که در جلسه شورای امنیت صحبت می‌کرد، افزود که اسرائیل آماده مذاکره در خصوص برنامه هسته‌ای ایران است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: نماینده دائم رژیم صهیونیستی در سازمان ملل با تکرار برخی ادعاها درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران، گفت که این رژیم خواستار در پیش گرفتن راه‌حلی دیپلماتیک برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است.

به گزارش اسپوتنیک، «گیلاد ارادان» نماینده دائم رژیم صهیونیستی در سازمان ملل با تکرار برخی ادعاها درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران، گفت که این رژیم خواستار در پیش گرفتن راه‌حلی دیپلماتیک برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است.

وی در ادامه ادعاهای خود افزود که اسرائیل طرفدار راه حلی دیپلماتیک است که در واقع مانع از تبدیل شدن ایران به یک کشور هسته ای شود.

نماینده دائم رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد که در جلسه شورای امنیت صحبت می‌کرد، افزود که اسرائیل آماده مذاکره در خصوص برنامه هسته‌ای ایران است.

نظرات بینندگان