arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۳۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۴ - ۳۰ مهر ۱۴۰۰

ناپدید شدن ۸ کوهنورد تهرانی در ارتفاعات ریزان افجه لواسان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: طی تماسی که دیشب با خط ۱۱۲ انجام شد از مفقود شدن چند کوهنورد در ارتفاعات لواسانات با خبر شدیم و تیمی برای جست و جوی آنها به منطقه اعزام شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

باشگاه خبرنگاران: فتحی گفت: طی تماسی که دیشب با خط ۱۱۲ انجام شد از مفقود شدن چند کوهنورد در ارتفاعات لواسانات با خبر شدیم و تیمی برای جست و جوی آنها به منطقه اعزام شد.

شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران درباره کوهنوردانی که شب گذشته در ارتفاعات فشم مفقود شده اند، اظهار کرد: حوالی ۹ شب روز گذشته طی تماس هایی که با شماره تلفن ۱۱۲ جمعیت هلال احمر گرفته شد، مشخص شد ظاهرا چند نفر از کوهنوردان در ارتفاعات لواسانات مفقود شده اند.

فتحی گفت: در پی این حادثه دیشب یک تیم از شهرستان شمیران به مناطق مربوطه اعزام شده و به جست و جو پرداختند اما متاسفانه تا صبح امروز اثری از تیم مورد نظر که گویا ۸ نفر بودند، یافت نشد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران بیان کرد: مجددا صبح امروز ۳ تیم از شهرستان شمیرانات و همچنین ۳ تیم از هیئت کوهنوردی استان تهران برای جست و جو در منطقه حضور پیدا کرده و در حال جست و جو در منطقه هستند.

وی افزود: ما با امداد هوایی نیز هماهنگ کردیم اما بالگردها با توجه به شرایط جوی منطقه موفق به پرواز نشدند اما تیم های هلال احمر و هیئت کوهنوردی در حال جست و جو بوده، همنوردان و نیروهای محلی نیز در حال هماهنگی هستند تا بتوانند در منطقه بیشتر جست و جو کنند. امیدواریم بتوانیم پیش ازتاریکی هوا اثری از این عزیزان پیدا کنیم.

فتحی بیان کرد: شرایط جوی به گونه ای است که تیم های پیاده ای که برای جست و جو به منطقه اعزام شدند قابلیت جست و جو را دارند فقط شرایط برای پرواز بالگرد شرایط مهیا نیست و ما منتظریم اگر شرایط مهیا شد با هماهنگی سازمان امداد و نجات پرواز در این منطقه رخ دهد.

نظرات بینندگان