arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۳۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۴ - ۳۰ مهر ۱۴۰۰

لبنانی‌ها پیش از دیدار با تیم ملی فوتبال ایران پولدار می‌شوند

فدراسیون فوتبال لبنان در نظر دارد پیش از دیدار با تیم ملی ایران به بازیکنان و کادر فنی تیمش پاداش پنج هزار دلاری پرداخت کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فدراسیون فوتبال لبنان در نظر دارد پیش از دیدار با تیم ملی ایران به بازیکنان و کادر فنی تیمش پاداش پنج هزار دلاری پرداخت کند.

 تیم ملی فوتبال ایران باید ۲۰ آبان‌ماه در پنجمین دیدار خود در در چارچوب دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا به مصاف تیم لبنان برود.

لبنان تا به اینجای کار نمایش خوبی داشته و موفق شده پنج امتیاز را به دست بیاورد و در رده سوم گروه نخست قرار بگیرد. در همین راستا و برای روحیه دادن به بازیکنان و اعضای کادر فنی، فدراسیون فوتبال لبنان پاداشی پنج هزار دلاری را برای اعضای تیم ملی این کشور در نظر گرفته است تا بتوانند با روحیه بالا به مصاف شاگردان دراگان اسکوچیچ بروند.

البته این تمام ماجرا نیست. لبنانی‌ها در نظر دارند تا به لیگ باشگاهی خود هم سروسامان بدهند و به همین دلیل فدراسیون فوتبال این کشور به باشگاه‌های سطح اول، دوم و سوم این کشور به ترتیب ۳۰، ۱۰ و چهار هزار دلار کمک مالی می‌کند.

در گروه نخست رقابت‌های دور نهایی انتخابی جام جهانی قطر، تیم ملی فوتبال ایران با ۱۰ امتیاز صدرنشین است. کره جنوبی با هشت امتیاز در رده دوم جای دارد. لبنان ِ پنج امتیاز رتبه سوم را مال خود کرده است و تیم‌های امارات، عراق و سوریه با سه، سه و یک امتیاز در رده‌های چهارم تا ششم جای گرفته اند. ۲ تیم نخست به صورت مستقیم راهی جام جهانی خواهند شد و تیم سوم به پلی‌آف خواهد رفت.

 ایرنا

نظرات بینندگان