arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۳۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۲۲ - ۳۰ مهر ۱۴۰۰

گل‌محمدی: با جیب خالی و پنجره بسته نمی‌توانیم بازیکن بگیریم / برد فولاد در زمین خودش کار هر تیمی نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم با جیب خالی نمی‌تواند بازیکن خارجی جذب کند. وی افزود: در نیمه دوم بازی بهتری انجام دادیم و توانستیم به بازی سرعت بدهیم و از ضربات ایستگاهی استفاده کردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، اما بردن فولاد خوزستان در زمین خودش سخت است و کار هر تیمی نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم با جیب خالی نمی‌تواند بازیکن خارجی جذب کند.

یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش برابر فولاد خوزستان در هفته نخست لیگ برتر اظهار کرد: برد ارزشمندی بود و بازی سختی داشتیم. برای این برد و پیروزی تلاش زیادی کردیم. با توجه به اینکه بعد از بازی در عربستان تحت فشار بودیم جمع کردن تیم مشکل بود و در نیمه اول اثرات آن مشخص بود و نتوانستیم بازی همیشگی را ارائه بدهیم. هم از نظر روحی و بدنی تحت فشار بودیم.

وی افزود: در نیمه دوم بازی بهتری انجام دادیم و توانستیم به بازی سرعت بدهیم و از ضربات ایستگاهی استفاده کردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما بردن فولاد خوزستان در زمین خودش سخت است و کار هر تیمی نیست. این تیم نزدیک دو سال در خانه باخت نداشت و آخرین باخت آنها در بازی برابر پرسپولیس در دوره کالدرون بود. از تک تک بازیکنان تشکر می‌کنم. با اینکه از نظر امکانات و مالی تحت فشار هستند و انتظارات زیادی از آنها وجود دارد و همیشه تحت فشار شدید روحی هستند اما خودشان را خوب پیدا کردند و در نیمه دوم با ذهنیت برد وارد زمین شدند و از تک تک آنها تشکر می‌کنم که این همه انرژی و تمرکز روی بازی گذاشتند.

وی همچنین درباره اینکه آیا پرسپولیس بازیکن خارجی جذب می‌کند یا خیر گفت: با جیب خالی و پنجره بسته قطعا نمی‌شود بازیکن بگیریم. نمی‌دانم پنجره ما چه زمانی باز می‌شود اما همه پنجره نقل‌وانتقالاتی اروپایی بسته است و فقط می‌توانیم بازیکن آزاد بگیریم. بازیکنی هم که آزاد است، قطعا مشکلاتی داشته است.

انتهای پیام

نظرات بینندگان