arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۴۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۳ - ۰۴ آبان ۱۴۰۰

بررسی پرچمدار سامسونگ Galaxy S21 Ultra

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 بررسی پرچمدار سامسونگ Galaxy S21 Ultra

اگر می خواهید قوی‌ترین گوشی در سری Galaxy S21 سامسونگ را داشته باشید، سامسونگ S21 اولترا برای شما مناسب است. این گوشی بهترین دوربین با سنسور 108 مگاپیکسلی، صفحه نمایش 6.8 اینچی بزرگ، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و همچنین 16 گیگابایت رم دارد. در ادامه ویژگی‌های این گوشی را به طور دقیق بررسی خواهیم کرد.

سخت افزار پیشرفته

برای صفحه نمایش فوق العاده گلکسی S21اولترا می‌توانیم پاراگراف‌های بسیاری بنویسیم؛ اما به طور خلاصه صفحه نمایش 120 هرتزی این گوشی AMOLED است و رتبه IP68 را برای مقاومت در برابر گرد وغبار و آب دارد.

پشتیبانی از 5G، قابلیت استفاده از دو سیم کارت، جدیدترین اتصال Wi-Fi 6E و بلوتوث 5.2 از اتصالات گلکسی S21 اولترا به حساب می‌آید. محافظت از صفحه نمایش با Corning Gorilla Glass Victus است.  

نرم افزار و به روز رسانی

علاوه بر ارائه سخت افزار پیشرفته، نرم افزار One UI سامسونگ همچنان در حال پیشرفت است. One UI به طور مشخص برای سامسونگ است. رابط کاربری بسیار قوی است و تعدادی ویژگی ارائه می دهد که فراتر از تجربه اولیه اندروید است.

سامسونگ در حال حاضر یکی از بهترین تعهدات به روز رسانی در تجارت را نیز دارد. این شرکت وعده سه سال بروزرسانی نسخه اندروید را نه تنها برای سری S21 بلکه برای همه گوشی‌های هوشمند اخیر خود می‌دهد. البته این موضوع تا حدی بر روی قیمت گوشی سامسونگ S21 اولترا تاثیرگذار بوده است.

بررسی پرچمدار سامسونگ Galaxy S21 Ultra

عمر باتری

با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، سامسونگ گلکسی S21 اولترا به راحتی یک روز کامل دوام می‌آورد. اگر در طول روز کمتر از گوشیتان استفاده می‌کنید، برای دو روز می‌توانید شارژ گوشی را نگه دارید.

دوربین های عالی

گلکسی S21 اولترا با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی ، دوربین تله 3X، پریسکوپ 10 برابر و دوربین‌های فوق عریض، یکی از قوی‌ترین بسته‌های عکاسی در بازار است. گوشی S21 اولترا با قابلیت‌های فیلمبرداری آهسته 8K، 60fps 4K و fps960 و مجموعه‌ای از ویژگی‌های نرم افزاری دیگر مانند Director's View و Single Take ، حتی بیشترین درخواست کننده را برای کاربران دوربین پوشش می‌دهد.

نه چندان خوب

البته گوشی‌های سامسونگ هرگز کاملاً از بحث و جدل خالی نیستند. عدم وجود شکاف کارت microSD، عدم وجود جک هدفون و عدم وجود شارژر در جعبه کمی کاربر را اذیت خواهد کرد.

طراحی شلوغ

گلکسی S21  اولترا با وزن 227 گرم و 8.9 میلی متر (اگر محفظه دوربین را نیز وارد کنید) 12 میلی متر یک گوشی هوشمند سنگین است. مسلماً این وزن شامل یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی، شارژ بی سیم، mmWave 5G و تعداد زیادی از ویژگی‌های دیگر است؛ بنابراین باید برخی از آنها را بپذیرید. سامسونگ موفق شد گوشی خود را 2 میلی متر نازک تر از S20 Ultra کند؛ اما هنوز آن چیزی نیست که آن را ارگونومیک می‌نامیم و همچنان یک وزن منحصر به فرد در جیب شما است.

شارژ کند و سریع

شارژ بی سیم 25 واتی و 15 واتی با استانداردهای مدرن تا حدودی کند است؛ اگرچه اولویت دادن به دمای پایین بر سرعت شارژ بی رحم یک تصمیم معقول برای سلامت طولانی مدت باتری است. به جای آن خرید تلفن شارژ 100 واتی را توصیه نمی‌کنیم.

با این وجود، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی گوشی تقریبا 70 دقیقه طول می‌کشد تا با استفاده از شارژر 25 واتی و کمی بیش از 90 دقیقه با 18 وات پر شود. شارژ بی سیم حتی کندتر است و فقط برای شارژ کامل در طول روز مناسب است. برای شارژ سریع سری S21 حتماً یک شارژر USB PD PPS بگیرید.

بررسی پرچمدار سامسونگ Galaxy S21 Ultra

در آخر برای بررسی و اطلاع از قیمت گوشی می‌توانید از یک مسیر جدید استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی تلکام، با عرضه جدیدترین مدل‌ها از برندهای روز جهان، خریدی مطمئن، آسان و سریع را به مخاطبین خود هدیه می‌دهد. فراموش نکنید که این شرکت، با استفاده از مجرب‌ترین متخصصین در راهنمایی، انتخاب و خرید تا آخر مسیر با شما همراه خواهد بود.

نظرات بینندگان