arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۴۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۰ - ۰۶ آبان ۱۴۰۰

وزیر کشور: دشمن برای آبان ماه برنامه‌ریزی کرده، اخلال در جایگاه سوخت آغاز آن قلمداد می‌شود

وزیر کشور با اشاره به به نگرانی مردم نسبت به قضیه بنزین گفت: دشمن برای آبان ماه برنامه‌ریزی کرده و این آغاز آن قلمداد می‌شود اما مردم با بصیرت و احساس امیدی که در آنها ایجاد شده، می‌بینند که رئیس جمهور می‌خواهد راه جدیدی را ایجاد کند و این امر سبب ایجاد اعتماد و آرامش در جامعه شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

احمد وحیدی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان، این استان ‌را محور حرکت ‌عنوان کرد و گفت: امروز تمام ظرفیت ها باید برای خدمت به مردم باشد و این یک تکلیف واقعی و ضرورت زمان ما است.

به گزارش انتخاب، به نقل از تسنیم، وزیر کشور به نگرانی مردم نسبت به قضیه بنزین اشاره کرد و افزود: دشمن برای آبان ماه برنامه‌ریزی کرده و این آغاز آن قلمداد می‌شود اما مردم با بصیرت و احساس امیدی که در آنها ایجاد شده، می‌بینند که رئیس جمهور می‌خواهد راه جدیدی را ایجاد کند و این امر سبب ایجاد اعتماد و آرامش در جامعه شده است.

وی با بیان اینکه در نخستین رویارویی اجتماعی دشمن نشان داد که مردم به صداقت مسئولان اعتماد دارند، تصریح کرد: مسئولان نشان دادند خود را وقف مردم کردند.

وزیر کشور به وجود ظرفیت های عظیم مردمی در راستای برطرف کردن مشکلات جامعه اشاره کرد و یادآور شد: برگرداندن احساس اعتماد به مردم سنگ بنای هر حرکتی در جامعه است بنابراین اگر مردم سرمایه های خود را به میدان آورند مشکلات برطرف می شود.

نظرات بینندگان