arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۴۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۶ - ۰۶ آبان ۱۴۰۰

امید احمدی صفا، بوکسور ایرانی به آلمان پناهنده شد / او با وجود صعود به فینال مسابقات جهانی، در رقابت نهایی حاضر نشد

امید احمدی صفا، بوکسور ایرانی که برای حضور در رقابت‌های جهانی همراه با تیم ملی ایران راهی ایتالیا شده بود، سر از آلمان در آورده و درخواست پناهندگی کرده است. احمدی صفا می‌گوید بعد از حضور در مسابقات جهانی ایتالیا و صعود به فینال در این مسابقات از حضور در دیدار پایانی امتناع کرده و اردوی تیم ملی را ترک کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یورونیوز: بوکسور ایرانی که برای حضور در رقابت‌های جهانی همراه با تیم ملی ایران راهی ایتالیا شده بود، سر از آلمان در آورده و درخواست پناهندگی کرده است.

امید احمدی صفا، عضو تیم ملی مشت‌زنی ایران که برای حضور در مسابقات راهی ایتالیا شده بود پس از ورود به این کشور بدون اینکه به اعضای تیم ملی اطلاع دهد ایتالیا را به مقصد آلمان ترک کرد. رسانه‌های داخلی ایران گزارش داده بودند که این بوکسور جواب تلفن مسئولان تیم ملی را هم نمی‌داده است.

بعد از مدتی بی‌خبری چهارشنبه ۵ آبان این مشت‌زن تیم ملی در گفتگو با چندین رسانه، خبر حضور خود در آلمان و درخواست پناهندگی از این کشور را تایید کرده است. احمدی صفا می‌گوید بعد از حضور در مسابقات جهانی ایتالیا و صعود به فینال در این مسابقات از حضور در دیدار پایانی امتناع کرده و اردوی تیم ملی را ترک کرده است.

نظرات بینندگان