arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۷۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۵ - ۲۳ آبان ۱۴۰۰

رئیس سازمان بسیج: ۹۸۲ گردان سایبری شهرستانی و ۲۵۰۰ گردان سایبری حوزه‌محور راه‌اندازی شده

سردارسلیمانی گفت: بسیجیان در فضای مجازی حضوری فعال دارند؛ به نحوی‌ که تاکنون ۹۸۲ گردان سایبری شهرستانی و دو هزار و ۵۰۰ گردان سایبری حوزه‌محور راه‌اندازی شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: سردارسلیمانی گفت: بسیجیان در فضای مجازی حضوری فعال دارند؛ به نحوی‌ که تاکنون ۹۸۲ گردان سایبری شهرستانی و دو هزار و ۵۰۰ گردان سایبری حوزه‌محور راه‌اندازی شده است.

 سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (یکشنبه) در جشنواره مالک اشتر بسیج اظهار کرد: زمانی که رویکرد بخشی از دلسوزان انقلاب به سمت شکل‌دهی تشکل‌های مردم‌نهاد در عرض بسیج آغاز شد، شاهد کم‌توجهی‌هایی به بسیج که بزرگترین تشکیلات مردم‌نهاد در جهان است، بودیم؛ موضوعی که باعث اجحاف و ظلم به بسیج شد.

وی افزود: اما بسیجیان در سال گذشته و شش‌ ماهه اول امسال به واسطه گسترش کرونا از شرایط تهدید کرونا استفاده و در این شرایط سعی کردند آن را به فرصت تبدیل کنند؛ بدین ترتیب تلاش‌هایی برای غربالگری و کمک برای قطع زنجیره کرونا و واکسیناسیون آغاز شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: جمع‌آوری ۲۰ میلیارد تومان در قالب کمک‌های مومنانه، احیای اثربخشی پایگاه‌های مقاومت بسیج از ۱۰ درصد به ۳۲ درصد، راه‌اندازی ۴۲ هزار گروه جهادی در مسیر محرومیت‌زدایی، بر عهده گرفتن ده‌ها هزار پروژه محرومیت‌زدایی، حضور در مناطق زلزله‌زده و ساخت ۲۰۰ خانه در سی‌سخت و ۲۳۵ خانه برای مردم شهرستان‌های اندیکا و کوهرنگ که به زودی آغاز خواهد شد، بخشی از فعالیت‌های بسیج در سال‌های اخیر است.

سردار سلیمانی اضافه کرد: بسیجیان در فضای مجازی نیز حضوری فعال دارند؛ به نحوی‌ که تاکنون ۹۸۲ گردان سایبری شهرستانی و دو هزار و ۵۰۰ گردان سایبری حوزه‌محور راه‌اندازی شده است؛ علاوه بر این در «جهاد تبیین» نیز نیروهای بسیجی در فضای مجازی نقش‌آفرینی می‌کنند، به نحوی که بیش از چهار میلیون نفر در «شبکه ثامن» عضو هستند.

وی گفت: تمرکز بر سبک زندگی ایرانی اسلامی، جمعیت، ازدواج آسان، فرهنگ کار و تولید، نشاط و تفریح سالم، مقابله با آسیب‌های اجتماعی و ایجاد اردوگاه‌هایی برای صیانت از معتادان در ۱۰ استان کشور، ساخت فیلم سینمایی مانند تک‌تیرانداز، ساخت بازی‌های رایانه‌ای‌ همچون سفیر عشق و مختار، چاپ چندین هزار جلد کتاب، توجه به حوزه تعلیم و تربیت شبکه اعتلای بسیج، تشکیل ۲۵ هزار صندوق قرض‌الحسنه در مساجد با هدف کمک به طرح‌های اقتصاد مقاومتی و به دست آمدن بیش از۱۲۰ هزار عنوان اشتغال در سال گذشته بخش دیگری از فعالیت‌های بسیج است

نظرات بینندگان