arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۸۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۱ - ۲۷ آبان ۱۴۰۰
جانشین فرمانده سپاه:

قواعد و فرمول های اقتصاد لیبرال ربطی به کشور اسلامی ما ندارد / برخی افراد خواستند که اقتصاد ما را بر اساس سیاست های لیبرالی راهبری کنند؛ دیدیم که در شرایط بحرانی قرار گرفتیم / اگر بر اساس قواعدی که خداوند گفته عمل نکنیم هیچ موفقیتی بدست نمی آوریم / سپاه بیشتر از هرکس با این مفاهیم بر اساس قاعده های قرآنی آشنا بوده و عمل کرده

سردار فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه گفت: قواعد و فرمول های اقتصاد لیبرال ربطی به کشور اسلامی ما ندارد و سپاه بیشتر از هرکس با این مفاهیم بر اساس قاعده های قرآنی آشنا بوده و عمل کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: قواعد و فرمول های اقتصاد لیبرال ربطی به کشور اسلامی ما ندارد و سپاه بیشتر از هرکس با این مفاهیم بر اساس قاعده های قرآنی آشنا بوده و عمل کرده است.

به گزارش «انتخاب» به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان، سرتیپ پاسدار علی فدوی که به منظور بازدید از آخرین دستاورد های سپاه و بسیج به استان گلستان سفر کرده بود اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با بررسی ماهیت و بنیان، خبیثان عالم فهمیدند که این انقلاب می تواند اساس و مبنای جبهه کفر و همه مستکبرین عالم را از بین ببرد.

جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: اگرجبهه حق انقلاب اسلامی و جبهه باطل که مصداق آن آمریکای جنایتکار است را با هم مقایسه کنیم متوجه می شویم که از لحاظ مادی و دنیایی، توان دشمنان ما از نظر اقتصادی، علمی و نظامی بالاتر است اما می بینیم که در طول سالیان پس از انقلاب اسلامی تمام پیروزی ها از آن جبهه حق انقلاب اسلامی بوده است.

وی با اشاره به اینکه اگر بر اساس شروط و قواعدی که خداوند گفته است عمل نکنیم هیچ موفقیتی بدست نمی آوریم، گفت: برخی افراد خواستند که اقتصاد ما را بر اساس سیاست های لیبرالی راهبری کنند و دیدیم که از نظر اقتصادی در شرایط بحرانی و بدی قرار گرفتیم و متوجه شدیم که قواعد و فرمول های اقتصاد لیبرال ربطی به کشور اسلامی ما ندارد و سپاه بیشتر از هرکس با این مفاهیم بر اساس قاعده های قرآنی آشنا بوده و عمل کرده است.

فدوی تصریح کرد: در گذشته دشمنان فکر می کردند که می توانند با جنگ سخت اساس و مبنای انقلاب را از بین ببرند ولی هرچه جلوتر رفتند درک کردند که قدرت انقلاب و توانمندی آن بسیار بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: هر کشوری برای اثبات اقتدار خود نیازمند طی کردن سه مرحله است، ابتدا باید به دنیا اثبا کرد که قدرت دفاع از خود را دارد که ملت عظیم ایران این مرحله را در دهه ۶۰ با موفقیت طی کرد، سپس باید به جهانیان فهماند که کشور دارای قدرت بازدارندگی است که ما این مسئله را در دهه ۷۰ محقق کردیم و در مرحله بعدی نیز باید در برابر تجاوز و تعدی دیگر کشور ها اقدام مقتدرانه به خرج داد که اکنون دشمنان ما به انجام هر سه مرحله توسط ایران اسلامی اعتراف می کنند.

وی در پایان یادآور شد: باید خداوند متعال را شاکر باشیم که به برکت انقلاب اسلامی امامین این انقلاب و شهدای والامقام کشور این توفیق را داشته ایم که به نسبت به تکالیف خود عمل کنیم.

نظرات بینندگان