arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۸۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۱ - ۰۱ آذر ۱۴۰۰

زنده شدن یک مرده پس از تصادف رانندگی در سردخانه

مردی که در تصادف رانندگی جان باخته و به سردخانه منتقل شده بود، بعد از یک شب حضور در سردخانه زنده شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مردی که در تصادف رانندگی جان باخته و به سردخانه منتقل شده بود، بعد از یک شب حضور در سردخانه زنده شد.

به گزارش سرویس خواندنی‌های انتخاب به نقل از نیویورک پست، یک مرد هندی در پی تصادف با موتورسیکلت مرده اعلام شد و در سردخانه قرار داده شد -، اما روز بعد با زنده شدن و نفس کشیدن، خانواده اش را شوکه کرد.

سریکش کومار، ۴۵ ساله، روز جمعه پس از برخورد با موتور سیکلت در مرادآباد، در شرق دهلی نو، در وضعیت وخیمی قرار داشت.

او در بدو ورود به یک مرکز پزشکی خصوصی مرده اعلام شد و سپس به بیمارستان دولتی منتقل شد. افسر فوریت‌های پزشکی او را معاینه کرد. راجندرا کومار، سرپرست پزشکی بیمارستان روز یکشنبه به خبرگزاری گفت: او هیچ نشانه‌ای از زندگی نشان نمی‌داد و از این رو، مرده تشخیص داده شد.

سپس جسد را داخل فریزر گذاشتند تا اینکه شش ساعت بعد بستگانش به آنجا رسیدند. زمانی که یک تیم پلیس و خانواده اش برای انجام مراحل کالبد شکافی به آنجا آمدند، او زنده پیدا شد.

زنده شدن یک مرده پس از تصادف رانندگی در سردخانه

خانواده این مرد به خبرنگاران گفتند: "ما از پزشکان به دلیل سهل انگاری شکایت خواهیم کرد، زیرا نزدیک بود سریکش را با گذاشتن او در فریزر بکشند. ".

اما رئیس بیمارستان گفت: "مامور فوریت‌های پزشکی بیمار را در ساعت ۳ صبح دیده بود و هیچ ضربان قلب نداشت. او چندین بار این مرد را معاینه کرده بود.

پس از آن اعلام شد که او مرده است، اما صبح یک تیم پلیس و خانواده اش او را زنده پیدا کردند. دستور کاوشگر در این خصوص داده شده، اما الویت ما اکنون نجات جان اوست. این حادثه نادرترین نوع اتفاقی است که می‌توانست رخ دهد و ما نمی‌توانیم آن را سهل انگاری بنامیم. "

نظرات بینندگان