arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۹۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۰۰ - ۰۶ آذر ۱۴۰۰
تورق خاطرات چهره‌ها در «انتخاب»؛

خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی، ۵ آذر ۱۳۷۷: نیروى انتظامى اعلام کرده که چند نفر، مظنون به دخالت در قتل [داریوش]فروهر و همسرش بازداشت شده اند

خاطرات آیت الله هاشمی: در تشييع جنازه آقاي [داریوش] فروهر و همسرش، شعار «مرگ بر استبداد» داده شده و جمعى را بازداشت كرده‌اند. نيروى انتظامى اعلان كرده كه چند نفر، مظنون به دخالت در قتل‌ها را بازداشت كرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خاطرات روزنوشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۷۷، هرشب در «انتخاب» منتشر می‌‌شود. پیشتر، خاطرات ایشان از سال ۵۸ تا ۷۶ در سرویس تاریخ «انتخاب» به صورت روزانه پوشش داده شده است.

 

در منزل بودم. تلفنى با همشيره‌ها- فاطمه و طاهره- در بيمارستان خاتم‌الانبياء صحبت كردم. طاهره، براى معالجه براى عمل آب مرواريد چشم آمده. گفته‌اند، بايد قلب سالم باشد. براى معاينه قلب، در بيمارستان بسترى شده است. گفته‌اند، بعضى از رگ‌ها، تنگ است، ولى با دارو معالجه مى‌شود.

ياسر آمد. براى طرح روى جلد خاطرات سال 1360 [= عبور از بحران] و بعضى از مضامين كتاب،كسب نظركرد. كاظم [مرعشی، برادر همسرم]، از آقاى [سیدمحمود] دعایى، [سرپرست مؤسسه اطلاعات]، گله‌كرد كه وام مسكن نمى‌دهد و حقوق كمى هم مى‌پردازد. در اطلاعات كار مى‌كند. آقای مجيد فردوسى آمد. از اداره آب و برق كرمان شكايت دارد كه مزاحم چاه آب او مى‌شوند و قيمت برق را گران مى‌نويسند.

در تشييع جنازه آقاي [داریوش] فروهر و همسرش، شعار «مرگ بر استبداد» داده شده و جمعى را بازداشت كرده‌اند. نيروى انتظامى اعلان كرده كه چند نفر، مظنون به دخالت در قتل‌ها را بازداشت كرده است.

مجلس اعيان انگلستان، رأى به سلب مصونيت [آگوستو] پينوشه، ديكتاتور شيلى داده است. شب، آقارضا عموزاده آمد. گفت، وضع اقتصادى كشورهاى جنوب خليج فارس هم خوب نيست و راكد است. از قول مسئولان ايران در دوبى، براى اجازه شكار به شيخ محمد استمداد كرد كه قبلاً مي‌آمده، ولى فعلاً اجازه نمى‌دهند.

نظرات بینندگان