arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۹۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۸ - ۰۶ آذر ۱۴۰۰

علوم پزشکی اصفهان: ناآرامی های دیروز کشته ای نداشت / بیشتر مصدومان ۱۸ تا ۵۵ ساله هستند؛ در بین آنها تعدادی هم زن هستند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه هیچ مورد فوتی در حوادث روز گذشته (پنجم آذر)شهر اصفهان گزارش نشده است گفت: از همه هموطنان تقاضا داریم تا اطلاعات لازم را از منابع موثق دریافت کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه هیچ مورد فوتی در حوادث روز گذشته (پنجم آذر)شهر اصفهان گزارش نشده است گفت: از همه هموطنان تقاضا داریم تا اطلاعات لازم را از منابع موثق دریافت کنند.

نورالدین سلطانیان، افزود: بدنبال ناآرامی‌های روز گذشته، تعدادی از هموطنان، همشهریان و پرسنل نیروهای نظامی و انتظامی استان دچار جراحت شدند و به بیمارستان‌های استان مراجعه کردند.

وی با بیان‌اینکه ۲ نفر از مصدومان حوادث دیروز در آی سی یو بستری هستند، گفت: بیشتر مصدومان حوادث شهر اصفهان، بصورت سرپایی درمان و از مراکز درمانی مُرخص شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان‌اینکه تعدادی از این افراد هنوز بستری هستند اما حال عمومی همه آنها خوب است، ادامه داد: بجز ۲ نفر که حالشان نسبت به دیگر مصدومان وخیم‌تر است و در بخش آی سی یو بستری هستند، حال عمومی همه مصدومان بستری، خوب است.

وی اضافه کرد: بیشتر مصدومان ۱۸ تا ۵۵ ساله هستند و در بین آنها تعدادی هم زن مشاهده می‌شوند.

سلطانیان با بیان‌اینکه آمار دقیق مصدومان را تا چند روز آینده اعلام می‌کنیم، تاکید کرد: برخی از مصدومان هنوز در حال مراجعه به مراکز درمانی هستند به همین دلیل تا این لحظه آمار دقیقی از آنها در اختیار نداریم و در صورت ارائه آمار کنونی، رقم کلی اعلام شده، قطعی و رسمی نخواهد بود.

وی بیان کرد: تعدادی از مصدومان بدلایل شخصی به بیمارستان‌ها مراجعه و از ارائه اطلاعات هویتی خود احتراز و پس از درمان اولیه، محل را ترک کردند اما امروز بطور مجدد برای ادامه درمان بازگشتند که هنوز آمار دقیقی از این افراد در اختیار نداریم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه نیروهای اورژانس استان در این حوادث آسیب ندیدند، افزود: خسارت جزیی به ۲ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ استان وارد شده که هنوز میزان این خسارت‌ها برآورد نشده و تنها شیشه این خودروها شکسته شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تجمع کشاورزان اصفهان پس از ۱۷ روز در بستر خشک زاینده‌رود، سوم آذر امسال با توافق صورت گرفته با مسوولان پایان یافت و مطالبات آنها مورد پیگیری قرار گرفت اما با وجود اینکه صنف کشاورزان بطور رسمی اعلام کرد که برای جمعه پنجم آذر دعوت به تجمع دوباره صورت نگرفته است بازهم دیروز جمعه، تعدادی از افراد در بستر زاینده‌رود حضور یافتند که به بروز درگیری‌هایی منجر شد.



نظرات بینندگان