arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۹۸۸۸
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۵ - ۰۸ آذر ۱۴۰۰

خبر سقوط بالگرد در شهرستان کیار تأیید نشده است

فرماندار کیار با اشاره به بروز برخی از اخبار مبنی بر سقوط بالگرد در کوه‌های این شهرستان گفت: تاکنون خبری مبنی بر سقوط بالگرد در شهرستان کیار تأیید نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: فرماندار کیار با اشاره به بروز برخی از اخبار مبنی بر سقوط بالگرد در کوه‌های این شهرستان گفت: تاکنون خبری مبنی بر سقوط بالگرد در شهرستان کیار تأیید نشده است.

سید شجاع زیلابی تاکید کرد: هم‌اینک نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر و دهیاران به منطقه اعزام شده‌اند تا نتیجه پیگیری‌ها را گزارش کنند.
وی افزود: با توجه به مشاهده دود از کوه بُزمَنی در ارتفاعات بخش میانکوه شهرستان اردل، با بخشدار این حوزه تماس گرفته و درخواست شد تا علت دود بررسی شود.
زیلابی تصریح کرد: به محض دریافت اطلاعات تکمیلی، موارد اطلاع‌رسانی می‌شود.

۱۰گروه به کوه‌های شهرستان اردل اعزام شد

فرماندار اردل با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر سقوط بالگرد در کوه‌های این شهرستان گفت: ۱۰ گروه امدادی برای بررسی دقیق موضوع به کوه‌های این شهرستان اعزام شد.

محمود کیانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: این گروه‌ها از نیروهای امدادی حفاظت محیط زیست، منابع‌طبیعی و آبخیزداری، جمعیت هلال‌احمر، نیروی انتظامی و بسیج هستند.
وی افزود: یکی از اهالی روستای ملک‌شیر بخش میانکوه اردل پس از مشاهده یک فروند بالگرد متعلق به اورژانس در آسمان، متوجه دود غلیظ در جنگل می‌شود و احتمال سقوط بالگرد را می‌دهد.
کیانی تصریح کرد: تاکنون خبری مبنی بر سقوط بالگرد تأیید نشده است و احتمال می‌رود این دود ناشی از آتش‌سوزی در جنگل‌های اطراف باشد.
وی یادآور شد: به محض دریافت اطلاعات تکمیلی، موارد به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

هلال احمر تاکنون گزارشی دریافت نکرده است

مسوول روابط عمومی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به دریافت گزارش‌های مردمی‌ درباره احتمال سقوط بالگرد در شهرستان اردل گفت: تاکنون این موضوع و خبر تایید نشده است.

شاهین جواهری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با دریافت گزارش مردمی درباره احتمال سقوط بالگرد در منطقه هلیساد دهستان میانکوه، سه گروه ارزیاب و امدادی به منطقه اعزام شدند. 

وی تصریح کرد: تاکنون نشانه‌ای مبنی بر سقوط بالگرد در این منطقه یافت نشده است و موضوع قطعیت ندارد.

پیشتر برخی از منابع محلی درباره سقوط یک فروند بالگرد در منطقه جنگلی هلیساد به دلیل وجود دود خبر داده بودند.

به گزارش ایرنا، اخباری مبنی بر سقوط بالگرد در شهرستان کیار و اردل منتشر شده است.

نظرات بینندگان