arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۰۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۹ - ۱۰ آذر ۱۴۰۰

کتک خوردن کارشناسان اورژانس تبریز به خاطر صدای دنده عقب آمبولانس

رئیس اورژانس آذربایجان‌شرقی از کتک خوردن کارشناسان اورژانس تبریز به خاطر صدای دنده عقب آمبولانس توسط یکی از شهروندان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: رئیس اورژانس آذربایجان‌شرقی از کتک خوردن کارشناسان اورژانس تبریز به خاطر صدای دنده عقب آمبولانس توسط یکی از شهروندان خبر داد.

فرزاد رحمانی اظهار داشت: ساعت ۶ صبح امروز، ۲ تن از کارشناسان اورژانس تبریز در لحظات پایانی شیفت کاری و بعد از ۲۴ ساعت بیخوابی، استراحت نکردن و خدمت بی‌منت به مردم عزیز شهرمان، در یکی از محلات تبریز در حال انتقال بیمار بودند.

وی افزود: این کارشناسان زحمتکش اورژانس که نگران حال بیمار بوده و در تلاش بودند تا سریع‌تر بیمار را به بیمارستان برسانند با ضرب و شتم و فحاشی رو به‌رو شدند.

وی ادامه داد: در این راستا شهروندی به خاطر اینکه صدای دنده عقب آمبولانس باعث بیدارشدنش از خواب شده، فرشتگان نجات را به باد کتک و ضرب و شتم قرار داد.

رحمانی خاطرنشان کرد: باوجود مصدومیت کارشناسان اورژانس و تحمل رفتار ناشایست، با فداکاری بیمار را به بیمارستان امام سجاد (ع) انتقال دادند.

وی گفت: امور حقوقی مرکز اورژانس استان از طریق مراجع قضایی و انتظامی تا حصول نتیجه و مجازات این شهروند پیگیری خواهد کرد.

وی در خاتمه تاکید کرد: کارشناسان اورژانس با تلاش شبانه‌روزی خود در پی نجات جان هر یک از شهروندان و هم‌استانی‌های عزیزمان هستند و بی‌احترامی و رفتار ناشایست نسبت به این فرشتگان نجات موجب آزردگی خاطر کارشناسان زحمتکش جامعه اورژانس می‌شود.

نظرات بینندگان