arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۰۵۲۲
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۵ - ۱۲ آذر ۱۴۰۰

انریکه مورا: جلسه کمیسیون مشترک برجام برای جمع بندی مذاکرات برگزار می‌شود / باقری: قرار است دیدگاه طرف مقابل را درباره سند‌های پیشنهادی ایران بشنویم

مذاکره کننده ارشد ایران پس از دیدار با انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا، برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام را تائید و در پاسخ به این سوال که آیا درباره متن پیشنهادی ایران به گروه ۱+۴ هم صحبت شد اظهار داشت: قرار شد دیدگاه طرف مقابل را در نشست کمیسیون مشترک بشنویم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا گفت که جلسه کمیسیون مشترک برجام برای جمع بندی مذاکرات این هفته در وین امروز برگزار می‌شود.

به گزارش «انتخاب»؛ مورا به مذاکرات این هفته وین در صفحه رسمی توئیتر خود اشاره کرد و نوشت که جلسه کمیسیون مشترک برجام امروز بعدازظهر برای جمع بندی گفت وگوهای این هفته ما برگزار خواهد شد.

در همین حال مذاکره کننده ارشد ایران پس از دیدار با انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا، برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام را تائید و بیان کرد: آخرین هماهنگی‌ها در خصوص برگزاری این نشست با آقای مورا انجام شد.

باقری ظهر جمعه در پاسخ به این سوال که آیا درباره متن پیشنهادی ایران به گروه ۱+۴ هم صحبت شد اظهار داشت: قرار شد دیدگاه طرف مقابل را در نشست کمیسیون مشترک بشنویم.

بر اساس اعلام اتحادیه اروپا به خبرنگاران مستقر در وین، نشست کمیسیون مشترک برجام ساعت یک عصر به وقت وین (۱۵ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران) در هتل کوبورگ برگزار می‌شود.

این نشست به درخواست طرف‌های اروپایی تشکیل شده که خواستار مهلت برای بازگشت به پایتخت‌ها و بررسی متون پیشنهادی ایران هستند.

ایران چهارشنبه شب متن پیشنهادی خود را در قالب دو موضوع لغو تحریم‌های ظالمانه و مسائل هسته‌ای به طرف‌های مقابل ارائه داد. باقری دیروز به خبرنگاران گفت که اگر طرف‌های مقابل برای استمرار گفت‌وگوها آماده باشند،‌جمهوری اسلامی ایران هیچ مانعی در این زمینه ندارد.

نظرات بینندگان