arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۰۶۹۳
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۵ - ۱۳ آذر ۱۴۰۰

درآمد اکسپوی دوبی به جیب چه کسانی می رود؟

نمایشگاه بین المللی اکسپوی دوبی از نهم مهرماه در شیخ نشین دوبی آغاز شده و تا شش ماه آینده در این شهر دایر است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: نمایشگاه بین المللی اکسپوی دوبی از نهم مهرماه در شیخ نشین دوبی آغاز شده و تا شش ماه آینده در این شهر دایر است.

 اکسپو ۲۰۲۰ دوبی یکی از مهم‌ترین رویدادهای جهانی محسوب می‌شود که به‌دلیل شیوع کرونا با یک سال تاخیر از اکتبر ۲۰۲۱ آغاز شده و برای ۶ ماه میزبان ۱۹۲ کشور است. این نمایشگاه در مساحتی بالغ بر ۴۳۸ هکتار و از اول اکتبر ۲۰۲۱ تا ۳۱ مارس ۲۰۲۲ به‌مدت ۱۸۲ روز در دوبی در حال برگزاری است.

قیمت بلیط ورودی اکسپو

برای ورود به اکسپوی دوبی بازدید کننده بای بلیط تهیه کند که  برگزار کننده این نمایشگاه برای افراد ۱۸ تا ۵۹ ساله گزینه هایی و بلیط های مختلفی پیشنهاد می کند.

بلیط یک روزه : این بلیط  برای یک بار ورود و بازدید از نمایشگاه اراده شد که به ارزش ۹۵ درهم (۲۷ دلار) فروخته می شود.

بلیط چند روزه : این بلیط برای استفاده ۳۰ روز متوالی  تدرک دیده شده است که بازدید کننده پس از اولین ورود می تواند تا ۳۰ روز از نمایشگاه بازدید کند که ارزش این بلیط بالغ بر ۱۹۵ درهم  (۵۶ دلار) است.

بلیط فصلی : بازدید کننده باخرید این بلیط می تواندبه مدت شش ماه نمایشگاه از آن استفاده نماید قیمت این بلیط بالغ بر ۱۴۳ دلار (۴۹۵ درهم) است.

بلیط های رایگان: برگزار کنندگان این نمایشگاه بلیط های رایگانی برای افرادبالای ۶۰ سال و کودکان ونوجوانان ۶ تا ۱۷ سال  تدارک دیده اند.

درآمد های نمایشگاه به کجا می رود؟

براساس خبرهای منتشر شده تمامی درآمدهای نمایشگاه اکسپو دوبی به حساب های  موسسه شیخ محمد بن راشد واریز می شود این موسسه فرهنگی و خیریه است که فقط شیخ محمد بن راشد آل مکتوم حاکم دوبی و پسرش شیخ حمدان بن محمد ولیعهد دوبی می توانند از این حساب برداشت نمایند.

شهروندان اماراتی  در شبکه های اجتماعی از واریز درآمدهای این نمایشگاه به حساب های شیوخ دوبی و بعضا شیخ محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی خبر دادند.

نظرات بینندگان