arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۱۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۵ - ۱۵ آذر ۱۴۰۰

تدوین فیلم کوتاه «جمال‌آباد» تمام شد/ یک اتفاق عجیب در شب تولد

تدوین فیلم کوتاه «جمال آباد» به کارگردانی عرفان حسینی به پایان رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تدوین فیلم کوتاه «جمال آباد» به کارگردانی عرفان حسینی به پایان رسید.

 به نقل از روابط عمومی پروژه، همزمان با اتمام تدوین فیلم کوتاه «جمال‌آباد» به نویسندگی و کارگردانی عرفان حسینی، این فیلم آماده حضور در جشنواره‌های جهانی می‌شود.

تصویربرداری فیلم کوتاه «جمال آباد» که ژانر آن معمایی عاشقانه است مدتی پیش در لوکیشن‌های تهران به پایان رسید و گروه بازیگران آن را رامبد کمالی، نازنین فراهانی، امیرمحمد علی اکبر، حامد کریوند، فرزانه ذالبیک، محسن کرم پور، انسیه رحمانی و سامینا راد متین (بازیگر خردسال) تشکیل می‌دهند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «کیانوش مرد ثروتمندی است که از دورهمی و مهمانی خوشش نمی‌آیدT پارمیدا همسرش می‌خواهد در شب تولد کیانوش او را سوپرایز کند و تعدادی مهمان دعوت کرده اما قبل از حضور کیانوش اتفاق عجیبی می‌افتد که ریشه‌ای قدیمی دارد و مشکلاتی را برای این زوج به وجود می‌آورد.»

عرفان حسینی کارگردان فیلم «جمال‌آباد»، فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۹۴ به عنوان کارگردان نمایش «چمدان» آغاز کرد و این اثر اولین تجربه کارگردانی او در زمینه فیلمسازی است. حسینی در سال‌های گذشته به عنوان مجری طرح در سینما و شبکه نمایش خانگی فعالیت داشته و مدتی پیش یک مسابقه نمایش خانگی به نام «ترس عجیب» را کارگردانی کرد که هنوز به مرحله پخش نرسیده است.

سایر عوامل فیلم عبارتند از تدوین: مرتضی مصباح، مدیر تصوربرداری: سجاد خجو، مدیر صدابرداری: آرش برومند، طراح گریم: سمر پوست پرداز، طراح صحنه و لباس: انسیه رحمانی، عکاس: سارا پوست پرداز، منشی صحنه: سیده فاطمه سیدجلالی، دستیاران کارگردان: حامد عبادی، مهشید نویان، تهیه کننده: رامبد کمالی.

نظرات بینندگان