arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۱۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۰ - ۱۵ آذر ۱۴۰۰

برخورد مته حفاری با خط لوله گاز دلیل حریق گسترده در محله شاد آباد تهران / آتش نشانی: این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشته

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حریق گسترده در محله شاد آباد تهران به دلیل برخورد مته حفاری با خط لوله گاز خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حریق گسترده در محله شاد آباد تهران به دلیل برخورد مته حفاری با خط لوله گاز خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره حریق گسترده در محله شاداباد تهران اظهارداشت: ساعتی پیش نیروهای آتش نشانی از طریق تماس‌های مردمی با سامانه ۱۲۵ از وقوع حریق در محله شادآباد در میدان سبحانی اطلاع یافتند.

وی افزود: بلافاصله نیروهای دو ایستگاه آتش نشانی به محل حاضر شدند و مشخص شد در یک زمینی بایر که دستگاه حفاری مشغول فعالیت بوده به دلایلی با خط لوله گاز برخورد کرده و این مسئله سبب وقوع حریق شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه ارتفاع شعله آتش تا ۲۰ متر می‌رسید و حریق بسیار گسترده بود، گفت: خوشبختانه به دلیل اینکه ساختمان اطراف محل حادثه نبود ابعاد حادثه کمتر بوده است.

وی گفت: نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله پس از حضور در محل ایمن‌سازی و اطفای حریق را انجام دادند و خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشته است.

نظرات بینندگان