arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۱۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۷ - ۱۷ آذر ۱۴۰۰

قیمت انواع گوشی شیائومی امروز ۱۷ آذر ۱۴۰۰

Poco X۳ Pro پرفروش‌ترین گوشی شیائومی و بازار ایران است. Poco X۳ Pro با داشتن پردازنده قوی و قیمت مناسب نسبت به رقبایش بهترین عملکرد پردازنده را در بازه قیمت شش تا هفت میلیون تومان ارائه می‌دهد. Redmi Note ۸، ۲۰۲۰ نیز جدیدترین گوشی وارد شده به ایران توسط شیائومی است و ظرف همین مدت کوتاه توانسته برای خودش جایی بین مدل‌های پرفروش دست و پا کند. Poco M۳ دیگر گوشی پرفروش شیائومی امکانات خوبی نسبت به قیمتش ارائه می‌کند. باتری قوی، ویژگی اصلی این میان‌رده شیائومی است. Mi ۱۰T Lite ۵G با پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت همراه از معدود گوشی‌های میان‌رده‌ای است که چنین قابلیتی را در اختیار کابر قرار می‌دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

Poco X۳ Pro پرفروش‌ترین گوشی شیائومی و بازار ایران است. Poco X۳ Pro با داشتن پردازنده قوی و قیمت مناسب نسبت به رقبایش بهترین عملکرد پردازنده را در بازه قیمت شش تا هفت میلیون تومان ارائه می‌دهد. Redmi Note ۸، ۲۰۲۰ نیز جدیدترین گوشی وارد شده به ایران توسط شیائومی است و ظرف همین مدت کوتاه توانسته برای خودش جایی بین مدل‌های پرفروش دست و پا کند.

Poco M۳ دیگر گوشی پرفروش شیائومی امکانات خوبی نسبت به قیمتش ارائه می‌کند. باتری قوی، ویژگی اصلی این میان‌رده شیائومی است. Mi ۱۰T Lite ۵G با پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت همراه از معدود گوشی‌های میان‌رده‌ای است که چنین قابلیتی را در اختیار کابر قرار می‌دهد.

قیمت انواع گوشی شیائومی امروز ۱۷ آذر ۱۴۰۰

نظرات بینندگان