arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۱ - ۱۷ آذر ۱۴۰۰

نماز باران در گلستان شهدای اصفهان اقامه می‌شود

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان با بیان اینکه نماز باران یک توجه جمعی به رحمت و قدرت الهی است از مردم اصفهان دعوت کرد که روز جمعه در نماز طلب باران شرکت کنند. وی با اشاره به اینکه مستحب است برای اکمال این نماز مردم سه روز روزه بگیرند و در روز سوم نماز خوانده شود گفت: افرادی که به هر دلیلی روزه نگیرند هم می‌توانند در نماز شرکت کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان با بیان اینکه نماز باران یک توجه جمعی به رحمت و قدرت الهی است از مردم اصفهان دعوت کرد که روز جمعه در نماز طلب باران شرکت کنند.

حجت‌الاسلام رحمت‌الله صادقی با اشاره به مشکلات پیش آمده در حوزه آب استان و کمبود بارش‌ها از عموم مردم استان دعوت کرد در نماز طلب باران که روز جمعه ساعت ۱۰ صبح در گلستان شهدا برگزار می‌شود، شرکت کنند.

وی افزود: این نماز به دلیل استغاثه به درگاه خداوند متعال و برای نزول رحمت الهی و با توصیه آیت‌الله ناصری و به امامت آیت‌الله مهدوی اقامه می‌شود.

صادقی گفت: نماز باران یک توجّه جمعی به قدرت و رحمت الهی است و در مشکلات باید به درگاه خداوند متعال پناه برد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اصفهان با اشاره به اینکه مستحب است برای اکمال این نماز مردم سه روز روزه بگیرند و در روز سوم نماز خوانده شود گفت: افرادی که به هر دلیلی روزه نگیرند هم می‌توانند در نماز شرکت کنند که به برکت و آبروی شهدا و علمای مدفون در آن مکان مقدس درهای آسمان رحمت الهی بر روی مردم عزیز استان گشوده شود.

نظرات بینندگان