arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۱۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۳ - ۲۰ آذر ۱۴۰۰

افزایش زیبایی ساختمان با آسانسور شیشه ای

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

افزایش زیبایی ساختمان با آسانسور شیشه ای

آسانسورهای شیشه ای یا پانوراما، جلوه لوکس و زیبا به ساختمان شما می‌بخشد. این آسانسورها مناسب برای نصب در داخل و خارج ساختمان می‌باشند.

آسانسورهای پانوراما یا آسانسور شیشه ای هم در هتل‌ها، مراکز خرید و تفریحی و هم در ساختمان‌های مسکونی قابل نصب هستند. از این نوع از آسانسورها هم بصورت خارجی و هم داخلی می‌توان استفاده کرد. برای دستیابی به حداکثر دید در آسانسور پانوراما از پانل‌های شیشه‌ای از کف تا سقف استفاده می‌شود.

 کابین شفاف در یک قاب فلزی مخصوص قرار می گیرد که تمام تجهیزات مکانیکی به آن بسته می‌شود. طراحی باز این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا از منظره اطراف لذت ببرند. این امکان، سواری آسانسور را لذت بخش‌تر می‌کند.

به آسانسور پانورامیک آسانسور شیشه‌ای نیز می‌گویند. آسانسور پانوراما اوج طراحی از نظر زیبا شناسی در معماری ساختمان می‌باشد. آسانسور شیشه‌ای یک اثر هنری متحرک در ساختمان است. ساختار درونی این نوع آسانسور سخت و محکم است و ظاهر آن پر از شور و زیبایی است.

این سبک از طراحی نه تنها به مسافران اجازه می‌دهد تا از مناظر اطراف در حین کار آسانسور لذت ببرند، بلکه سبک دکوراسیون را با سبک معماری ترکیب می‌کند تا به ساختمان شخصیت و سرزندگی ببخشد. آسانسور شیشه ای را می‌توان در مراکز خرید و مراکز تجاری، هتل ها، رستوران ها و خانه ها قرار داد. این نوع از آسانسورها برای مکان‌هایی مختلف که نیاز به نشان دادن سبک معماری و مناظر اطراف را دارند، مناسب است.

ویژگی‌های آسانسور پانوراما

آسانسور پانورامای رستوران‌ها و هتل‌ها در خارج از ساختمان قرار دارند و به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهند از ساختمان یا مناطق اطراف آن دیدن کنند و می‌توانند طراحی کلی و تجربه مشتری را بهبود بخشند.

در ساختمان های اداری، مراکز خرید و مراکز تجاری حس طراحی ساختمان را تقویت کرده و به بهبود عملکرد و بازخورد مثبت مشتری کمک می‌کنند.

آسانسور پانوراما یک انتخاب عالی برای طراحی فراهم می‌کند. از آنجا که کابین آسانسور ساخته شده از شیشه و قاب فلزی می‌باشد، کاملاً با طراحی کلی انواع ساختمان‌ها مطابقت دارد و تجربه عالی برای مسافران سوار بر آسانسور به ارمغان می‌آورد.

آسانسورهای پانوراما معمولاً در فضای باز ساخته می‌شوند. برای تحمل تمامی شرایط سخت خارجی، در ساخت این نوع از آسانسورها از لایه‌ها و مواد محافظ ویژه‌ای استفاده می‌شود. کیفیت آسانسور پانوراما بدون نقص است و هیچ مشکلی در شرایط مختلف به وجود نمی‌آورد.

مزایای آسانسور شیشه ای

آسانسور شیشه ای نه تنها وسیله‌ای برای حمل و نقل بین طبقات است، بلکه یکی از عناصر اصلی طراحی و زیبا شناسی ساختمان است. در هتل‌ها، خانه‌های ویلایی، مراکز تجاری، طراحی آسانسور پانوراما تکمیل کننده معماری ساختمان است و آن را مدرن و زیبا می‌کند. علاوه بر این، مزایای این نوع آسانسور عبارتند از:

این آسانسور در داخل یا روی نمای ساختمان نصب می‌شود. مسافران می‌توانند با استفاده از آسانسور شیشه ای، مناظر داخل یا اطراف ساختمان را مشاهده کرده و از آن لذت ببرند. ترافیک رفت و آمد روزانه با آسانسور را به یک تجربه کاملاً جدید تبدیل می‌کند. همچنین نصب آسانسور شیشه ای در خارج از ساختمان، می‌توانند فضای قابل استفاده درون ساختمان‌ها را بیشتر کنند.

آسانسور پانوراما می‌تواند یک سبک طراحی، ظاهری ساده و شیک ایجاد کند.  چه ساختمانی به سبک سنتی‌ داشته باشید و چه ساختمانی مدرن، آسانسور شیشه ای را می‌توان در هر مکانی نصب کرد. به دلیل شفافیت و مینیمالیست بودن این نوع از آسانسورها، به راحتی می‌توانند بخشی از هر ساختمانی ‌شوند. در آسانسور شیشه ای نه تنها کابین آسانسور چشم نواز است، بلکه دستگاه های مکانیکی آسانسور نیز مشخص هستند و سفر جالب‌تری را برای مسافران فراهم می‌کنند.

از مزیت‌های نصب آسانسور شیشه ای در مراکز خرید می‌توان به این مورد اشاره کرد که افرادی که در آسانسور شیشه‌ای هستند می‌توانند به اطراف نگاه کنند. این مورد به آنها این فرصت را می‌دهد که بنر فروشگاه مختلف را از راه دور ببینند. همین موضوع باعث می‌شود که خود آسانسور، به عنوان یک تبلیغ کننده اضافی برای شما در مراکز خرید بزرگ عمل کند.

به مهمانان و مشتریان خود اجازه دهید به جای آسانسورهای فلزی تیره و بی روح، وارد آسانسورهای شیشه ای روشن و مطبوع شوند تا به رضایت بازدیدکنندگان یا کارمندان کمک کند.

ساختمان‌های مجهز به آسانسور شیشه ای در نزد مشتریان از جایگاه بالاتری برخوردار هستند. آسانسور پانورامیک یک فناوری لوکس و جدید است که می تواند به افزایش بازدیدکنندگان و در نتیجه رشد فروش کمک کند.

کابین آسانسور می‌تواند تقریباً هر شکلی داشته باشد که به شما امکان می‌دهد با توجه به فضای داخلی ساختمان خود، نوع مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

افزایش زیبایی ساختمان با آسانسور شیشه ای

روش کار آسانسورهای پانوراما

نوع کارکرد آسانسورهای پانوراما دو دسته می‌باشند. شرکت آسانسور شما با توجه به نیاز و شرایط ساختمان، تصمیم می‌گیرد که کدام نوع برای شما گزینه بهتری خواهد بود. این دو نوع عبارتند از:

  • آسانسورهای پنوماتیک خلاء
  • آسانسورهای کابلی یا کششی

آسانسورهای پانوماتیک خلا به دلیل نداشتن اتاق موتورخانه و تجهیزات زیاد، برای فضای داخلی خانه بسیار مناسب است. این نوع از آسانسور پانوماتیک برای حرکت اتاقک آسانسور از فشار هوا کمک می‌گیرد. از این نوع از آسانسور پانوراما بیشتر در ویلاها و منازل دوبلکس استفاده می‌شود.

آسانسورهای کابلی یا کششی مانند نمونه‌های دیگر آسانسور، نیروی حرکتی خود را از موتور تامین می‌کند. همچنین از بالا به شافت آسانسور متصل می‌باشد. آسانسور از طریق کابل‌هایی که به کابین متصل هستند به بالا یا پایین حرکت می‌کند. این نوع آسانسور به دلیل ابعاد نسبتاً بزرگ بیشتر برای فضای بیرونی استفاده می‌شود.

انواع آسانسورهای شیشه ای

انواع آسانسورهای شیشه ای (پانوراما) عبارتند از:

این نوع آسانسورها در اکثر مواقع در منازل دوبلکس و ویلاها اجرا می‌شود. با استفاده از این نوع آسانسورها در داخل منزل، به محیط داخلی خانه زیبایی و لوکس بودن را می‌بخشید. علاوه بر این، تردد ساکنین بین طبقات آسان می‌گردد. اگر در منزل افزاد مسن دارید، آسانسور پانوراما گزینه بسیار مناسبی برای ساختمان شما می‌باشد.

  • ساختمان‌های تجاری و مراکز خرید

فقط کافی است گشت و گذاری در مراکز تجاری بزرگ داشته باشید تا این نوع از آسانسور را به وفور مشاهده کنید. امروزه در اکثر مراکز خرید می‌توانید آسانسور شیشه‌ای را مشاهده کنید.

  • مجتمع‌های مسکونی بزرگ با فضای سبز زیاد

در حال حاضر اکثر مجتمع‌های مسکونی بزرگ دارای فضای سبز و محیط دیدنی در بیرون از ساختمان هستند. اگر مجتمع شما این ویژگی را دارد به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از آسانسور شیشه ‌ای در آن استفاده کنید. دیدی که این نوع از آسانسور برای شما به ارمغان می‌آورد برای چند لحظه هم که شده شما را از استرس روزانه جدا می‌کند.

در واقع آسانسورهای شیشه ای را می‌توان در هر مکان‌ با هر طراحی و معماری پیاده سازی کرد و هیچ محدودیتی وجود ندارد. بیشترین استفاده آن را در مراکز تجاری ، هتل ها ، رستوران ها و خانه ها ، مراکز تجاری ، مراکز خرید ، مراکز سرگرمی ، رستوران ها، هتل ها ، متروهای بزرگ و ایستگاه های قطار می‌باشد.

محبوب‌ترین انواع آسانسور پانوراما

دو نوع از آسانسورهای شیشه‌ای بسیار محبوب هستند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

  • آسانسور شیشه ای گرد

بیشترین استفاده از آسانسورهای شیشه ای گرد در داخل پاساژهای تجاری و اداری و در خانه‌های دوبلکس می‌باشد. این نوع از آسانسورها به دلیل دید 360 درجه‌ای که برای شما فراهم می‌کند، بسیار مناسب مراکز تجاری است. شما در داخل کابین امکان تماشای تمامی محیط اطراف را دارید. علاوه بر دید مناسب این نوع از آسانسور پانوراما، آسانسور شیشه ای گرد زیبایی و جلوه خاصی دارد که می‌تواند به واسطه این ویژگی، محیط ساختمان شما را نیز زیباتر از قبل کند.

نصب و اجرای آسانسور شیشه ای گرد دشواری‌های خاص خود را دارد و از آسانسورهای مستطیلی سختتر اجرا می‌شوند. نصب این نوع از آسانسورها نیازمند تجربه و تخصص کافی شرکت آسانسور شما دارد تا بتواند به بهترین شکل ممکن آن را پیاده سازی کند. شرکت الماس آسانسور با سابقه طولانی در اجرا و نصب آسانسور شیشه ای گرد می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

  • آسانسور شیشه ای خانگی

کاربرد آسانسور شیشه ای خانگی بیشتر در آپارتمان‌های تا ارتفاع پنج طبقه می‌باشد. این نوع از آسانسور دارای استحکام مناسبی بوده و برای ترددهای مداوم بسیار مناسب است. در ساخت آسانسور شیشه ای خانگی، بیشتر از مدل هیدرولیکی استفاده می‌شود. این موضوع بخاطر ارتفاع کم آسانسور شیشه ای خانگی است.

افزایش زیبایی ساختمان با آسانسور شیشه ای

بهترین شرکت سازنده آسانسور شیشه ای

آسانسور پانوراما نه تنها به مسافران این امکان را می‌دهد که از تجربه سفر آرام و راحت لذت ببرند، بلکه می توانند پس از یک سواری کوتاه، مناظر بیرون از آسانسور را با چشم اندازی روان تماشا کنند. ظاهر زیبا و لوکسی به ساختمان شما می‌بخشد و تجربه‌ای عالی را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورد. بنابراین، از منظر ارزش تجاری، آسانسور پانوراما می‌تواند تجربه مسافر را لذت بخش کند. آسانسور شیشه ای واقعا ارزش سرمایه گذاری را دارد.

انتخاب یک آسانسور پانوراما مناسب، برای یک سازنده حرفه‌ای بسیار مهم است. الماس آسانسور به عنوان یک مجری نصب و مونتاژ عالی آسانسور پانوراما در ایران، می‌تواند آسانسورهایی با طرح های چند ضلعی، دایره‌ای، قوسی و دیگر کابین‌ها را در اختیار شما قرار دهد. ما می توانیم راه حل های عالی برای ساختمان های مختلف ارائه دهیم. دلایل انتخاب الماس آسانسور به شرح زیر است:

1.بیش از 1000 پروژه موفق

2.خدمات همه جانبه انواع آسانسور و آسانسور شیشه‌ای

3.قیمت مقرون به صرفه

4.بیش از 15 سال تجربه

5.خدمات پس از فروش 24 ساعته

آسانسورهایی که ما تولید می کنیم دارای مزایای زیر هستند:

  • واحد کنترل با کارایی بالا و بسیار یکپارچه برای پردازش اطلاعات با سرعت بالا و کنترل دقیق
  • دستگاه درایو کششی با کیفیت بالا، دقت بالا، عمر طولانی، نویز کم، لرزش کم و پایداری بالا
  • نظارت از راه دور در محل، ارائه تمام اطلاعات مانند وضعیت کار آسانسور، اطلاعات ورودی و خروجی، و سوابق خطا
  • عملکرد کنترل تشخیصی ساده، تنظیم و اصلاح پارامتر

ما معتقدیم که می توانیم بهترین خدمات و تجربه کاری را به شما ارائه دهیم. محصولات شرکت الماس آسانسور را بررسی کنید و با ما تماس بگیرید تا نیازهای خود را به ما بگویید، ما از صمیم قلب به شما خدمت خواهیم کرد.

لطفا جهت دریافت مشاوره رایگان با شرکت آسانسور و پله برقی الماس آسانسور تماس بگیرید:
09120310467- 02122224106

برگرفته از : وب سایت شرکت الماس آسانسور - https://www.almasasansor.com

 

نظرات بینندگان