arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۲۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۲ - ۲۲ آذر ۱۴۰۰

هوای استان البرز برای همه گروه‌ها "ناسالم" است

مدیرکل مدیریت بحران استان البرز از تداوم آلودگی هوای البرز تا ۲۸ آذر ماه خبر داد و از شهروندان درخواست کرد از تردد غیر ضروری در سطح شهر خودداری کنند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: مدیرکل مدیریت بحران استان البرز از تداوم آلودگی هوای البرز تا ۲۸ آذر ماه خبر داد و از شهروندان درخواست کرد از تردد غیر ضروری در سطح شهر خودداری کنند.

به گزارش  استانداری البرز،  محمدرضا فلاح نژاد با اشاره به افزایش آلایندگی‌های استان البرز،  اظهار داشت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی اداره کل هواشناسی البرز حاکی از تداوم پایداری جو و پتانسیل افزایش آلاینده‌ها طی هفته جاری در منطقه البرز مرکزی است.

وی افزود: با توجه به وارونگی دمایی در سطوح پائینی جو و نرخ تولید در کانون‌های انتشار ثابت و متحرک، روند افزایش آلاینده ها را تا اوایل هفته آینده خواهیم داشت.

دبیر ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان البرز با اشاره به اینکه کیفیت هوا در بعضی ساعات در سطح ناسالم برای تمام گروه‌ها قرار دارد ، خاطر نشان کرد: بر این اساس تداوم و تشدید پایداری و پتانسیل افزایش آلاینده‌ها از فردا 23 آذرماه آغاز شده و تا روز یکشنبه 28 آذر ماه ادامه دارد.

 وی بیشترین مخاطره و تاثیر کاهش کیفیت هوا و تجمع آلاینده‌ها در شهرهای کرج، فردیس، اشتهارد، نظرآباد و هشتگرد می باشد، ادامه داد: از شهروندان تقاضا می شود از انجام هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش آلودگی هوا شده پرهیز و از حضور در فضاهای باز و همچنین ترددهای غیرضروری در سطح شهرهای یاد شده بویژه افراد آسیب پذیر شامل کودکان، سالمندان و بیماران قلبی و تنفسی خودداری کنند.

 

 

 

نظرات بینندگان