arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۲۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۷ - ۲۲ آذر ۱۴۰۰

ایلان ماسک تأثیرگذارترین شخصیت سال ۲۰۲۱ شد

پس از یک سال سخت دیگر، TIME انتخاب کرده است که در سال ۲۰۲۱ عنوان «تأثیرگذارترین چهره سال» را به ایلان ماسک بدهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پس از یک سال سخت دیگر، TIME انتخاب کرده است که در سال ۲۰۲۱ عنوان «تأثیرگذارترین چهره سال» را به ایلان ماسک بدهد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از تایم،   سردبیر تایم خاطرنشان کرد که ایلان ماسک «تأثیر خارق‌العاده‌ای بر زندگی روی زمین و زندگی خارج از زمین» داشته و  بر کسی پوشیده نیست که او تسلطی افراطی بر «بسیاری از چیز‌ها در زندگی آمریکایی‌های معاصر» دارد و از صنعت هوا فضا تا صنعت خودرو، تا نفوذش در شبکه‌های اجتماعی با میلیون‌ها دنبال کننده در کانون توجه است.

ایلان ماسک تأثیرگذارترین شخصیت سال ۲۰۲۱ شد

هر سال، این مجله تأثیرگذارترین فرد، افراد یا گروه سال را برای شناسایی انتخاب می‌کند. صرف نظر از خوب یا بد بودن این اثربخشی برای تأثیر پذیرنده، این شخص یا افراد تأثیری مهم بر جهان دارند و به همین دلیل این عنوان به آن‌ها داده می‌شود.


نشریه TIME یک بخش نظرسنجی از خوانندگان نیز دارد، که در آن طرفداران می‌توانند در مورد افرادی که فکر می‌کنند بیشترین تأثیر را دارند رأی دهند، این تصمیم صرفاً توسط سردبیران مجله گرفته می‌شود.

برنده نظرسنجی خوانندگان ۲۰۲۱ رئیس جمهور برزیل ژائیر بولسونارو بود که نتایج این نظرسنجی اوایل این ماه اعلام شد. در همین حال، اولیویا رودریگو به عنوان سرگرم کننده‌ترین فرد سال و سیمون بایلز به عنوان ورزشکار سال معرفی شدند.

در سال ۲۰۲۰، جو بایدن، رئیس جمهور و کامالا هریس، معاون اول وی به عنوان شخصیت سال معرفی شدند. این دو در سال ۲۰۲۰ در انتخابات ریاست جمهوری  پیروز شدند. در سال ۲۰۱۹، گرتا تونبرگ فعال محیط زیست به عنوان شخصیت سال انتخاب شد. پیش از آن، در سال ۲۰۱۸، «نگهبانان» - گروهی از روزنامه‌نگارانی که برای کارشان «بالاتر و فراتر» از حد معمول رفتند_،   این عنوان را دریافت کردند.

نظرات بینندگان