arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۴۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۴ - ۰۶ دی ۱۴۰۰

توصیه دکتر اوز به اپرا وینفری:از سیاست فاصله بگیر

دکتر اوز از دوست و ستاره تلویزیونی خود اپرا وینفری درخواست کرد که از رقابت در سنای پنسیلوانیا که در آن به دنبال نامزدی جمهوری خواهان است، دور بماند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دکتر اوز از دوست و ستاره تلویزیونی خود اپرا وینفری درخواست کرد که از رقابت در سنای پنسیلوانیا که در آن به دنبال نامزدی جمهوری خواهان است، دور بماند.

به گزارش سرویس خواندنی‌های انتخاب به نقل از نیویورک پست، دکتر اوز می‌گوید:"از او خواستم بیرون از سیاست بماند، زیرا اگر به هر طریقی درگیر شوید، آسیب خواهید دید و من نمی‌خواهم دوستانم آسیب ببینند. "

از از سال ۲۰۰۱ استاد دانشکده جراحی در دانشگاه کلمبیا بوده‌است. او مؤسسه قلبی-عروقی و برنامه طب مکمل را در بیمارستان نیویورک پرسبیترین اداره می‌کند.  علایق تحقیقاتی او شامل جراحی پیوند قلب، جراحی قلبی با حداقل تهاجم، و سیاست مراقبت سلامتی است.

اپرا وینفری به عنوان ثروتمندترین آمریکایی آفریقایی‌تبار قرن بیستم شناخته شده است،  او فعالیت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف انسان‌دوستانه انجام داده و بزرگترین خیّر و نیکوکار سیاه‌پوست در تاریخ آمریکا به‌شمار می‌رود.

او برای مدتی، تنها میلیاردر سیاه‌پوست جهان بوده و بر اساس برخی ارزیابی‌ها، بانفوذترین زن در جهان محسوب می‌شود.  وی در میان قدرتمندترین افراد جهان در رتبهٔ ۴۵ قرار دارد و از چنان نفوذ چندجانبه‌ای در میان افکار عمومی آمریکا برخوردار است که با حمایت و جهت‌گیری خود می‌تواند یک کتاب یا رئیس‌جمهور را در این کشور به موفقیت برساند.

او تاکنون در کار‌های فراوانی فعالیت داشته‌است، اما مهم‌ترین کار وی برنامهٔ تلویزیونی «اپرا» است. این برنامه بالاترین برنامه در نوع خود در تاریخ شناخته شده‌است که از سال ۱۹۸۶ تا ۲۰۱۱ پخش می‌شد.

نظرات بینندگان