arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۵۵۱۶
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۹ - ۱۴ دی ۱۴۰۰

فال حافظ

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فال حافظ ریشه دیرینه ای در ایرانیان دارد و شاید هیچ فرد ایرانی بالغ را پیدا نکنید که تا کنون دیوان حافظ را ندیده یا نشنیده باشد، سایت پیچک در زمینه ابزار و قالب وبلاگ و برخی از طالع بینی ها اقدام به تولید برنامه هایی کرده و سعی داشتند تا برنامه های کاملی را در سطح اینترنت ارائه کنند.

فال حافظ

یکی از این برنامه های مهم ، سرویس فال حافظ ناطق پیچک می باشد. ناطق به این معنی که هنگام گرفتن فال حافظ ، شخصی اشعار حافظ را با صورت و نوای دلنشین برای مخاطب می خواند و برای افرادی که کمتر اشعار حافظ را خوانده اند ، بسیار دلنشین خواهد بود.

همچنین فال حافظ که در این سایت ارائه شده است دارای معنی و تعبیر کامل است و از تمام کتاب حافظ برای ساخت این برنامه استفاده شده است.

هر نکته ای که برای گرفتن یک فال حافظ نیاز است ، رعایت شده تا یک فال حافظ آنلاین کامل در اختیار مخاطب قرار بگیرد.

در برخی شبها ، فال حافظ بیشتر گرفته می شود ، مثل شب یلدا ، طولانی ترین شب سال

فال حافظ شب یلدا

شب یلدا که سنت دیرینه ایرانیان است و معمولا برای اکثر خانواده ها یک شب زیبا است که هندوانه و انار و ازگیل و فال حافظ شب یلدا ، از المان های مهمی هستند که در هر تصویر یا فضایی که دور هم باشند ، خاطره شب یلدا را در ذهن زنده می کنند.

فال حافظ

در این شب که به طولانی ترین شب هر سال شهرت دارد ، خانواده ها در منزل بزرگتر ها جمع شده و به شادی و خوردن آجیل و انار و هندوانه می پردازند و یک نفر برای تمام افرادی که در مهمانی حضور دارند فال حافظ شب یلدا می گیرد.

در این شب حافظ را به شاخ نبات خودش قسم می دهند تا آنچه که به صلاح هر شخص است را برایش نمایان کند.

قبل از ظهور تکنولوژی بدین شکل فعلی ، کتاب حافظ را به بزرگ مجلس می دادند تا ایشان برای هر فرد فال بگیرد ، اما اکنون که گوشی های تلفن همراه بدین صورت شدند ، اشخاص دیگری برای همه فال حافظ آنلاین می گیرند که به صورت اتوماتیک هم صدای شعر و غزل انتخاب شده از بلندگو های گوشی پخش می شود و فال گرفتن بسیار ساده تر شده است.

سایت پیچک بخش مخصوصی را به فال حافظ شب یلدا اختصاص داده است که بجز فال حافظ ، بخش هایی مثل عکس های پروفایل شب یلدا و آهنگ های شب یلدا و پیام های تبریک شب یلدا نیز در آن بخش گنجانده شده است ، حتما این بخش را برای چنین شب هایی در ذهن خود داشته باشید.

فال حافظ روزانه

بطور کلی فال های روزانه بدین صورت هستند که باتوجه به موقعیت ستارگان ، برای متولدین هر ماه از سال ، یک مطالبی را در نظر دارد ، فال حافظ روزانه پیچک نیز از این قاعده مستثنی نیست.

فال حافظ

در بخش فال روزانه برای متولدین هر یک از ماه های دوازده گانه سال ، یک فال حافظ روزانه درج می شود که در اولین دقیقه در هر روز ، فال روزانه جدیدی برای آن روز تغییر می کند.

البته لازم به ذکر است که اعتقاد به هر نوع فال ، چیزی جز جهل و خرافه پرستی نیست ، و هرگونه طالع بینی را به چشم یک سرگرمی باید نگاه کرد.

امید است فال های حافظ که در این بخش توضیحات آن به خدمتتان رسید برایتان مفید بوده باشد ، لطفا در فال های اشاره شده استفاده کرده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع : پیچک

 

نظرات بینندگان