arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۶۹۱۵
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۷ - ۲۲ دی ۱۴۰۰

ذوالفقارنسب: حضورم در پرسپولیس و فدراسیون فوتبال، همسو است

رئیس جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه برنامه دارد که بدهی‌های خود را بپردازد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه برنامه دارد که بدهی‌های خود را بپردازد.

 

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حضورش در پرسپولیس و انتخابش به عنوان رئیس هیات مدیره این باشگاه اظهار کرد: امروز (چهارشنبه) بعد از یک جلسه سه ساعته هیات مدیره جدید باشگاه پرسپولیس معرفی شد تا کار خودش را رسما آغاز کند.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از وضعیت مالی این باشگاه مطلع هستند یا خیر؟ گفت: بله، کسی منکر مشکلات مالی باشگاه نیست و یکی از کارهای ما این است که این بدهی‌ها را پرداخت کنیم. حق طبیعی شرکت‌هاست که بدهی آنها از سوی باشگاه پرداخت شود.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا هیات مدیره جدید از کادر فنی این تیم حمایت خواهد کرد یا خیر؟ گفت: یکی از وظایف ما این است که از تیم فوتبال پرسپولیس حمایت کنیم. ما تلاش می‌کنیم که تیم فوتبال پرسپولیس توسعه و رشد پیدا کند و تیم‌های پایه منظمی داشته باشد. من به عنوان یکی از اعضای خانواده فوتبال ایران به علاقه‌مندان پرسپولیس نوید می‌دهم که آینده از آن این تیم است. این تیم باید هم در سطح بزرگسالان فعالیت خوبی داشته باشد و هم در رده پایه عملکرد موفقی داشته باشد و در آینده یکی از راه‌های درآمد این باشگاه انتقال بازیکن باشد.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا هیات مدیره جدید باشگاه پرسپولیس با کارگزار جدید این باشگاه ادامه کار خواهد داد یا خیر؟ گفت: با کارگزار صحبت شده است که فعالیت ادامه یابد.

 

او همچنین درباره حضورش در فدراسیون فوتبال به عنوان رئیس کمیته فنی و توسعه هم گفت: حضورم در این دو پست تداخل ایجاد نمی‌کند چون در یک مسیر هستند. ۳۰ سال مدرس بودم و روزانه هشت ساعت کار کرده‌ام. این دو مسئولیت من تضادی با یکدیگر ندارند. در هفته سه، چهار روز در فدراسیون فوتبال خواهم بود و در کنار آن برای پرسپولیس هم وقت خواهم گذاشت و به امید خدا کار را پیش می‌بریم. افرادی الان در کنار ما هستند که تحصیل‌کرده هستند و لیسانس تربیت بدنی دارند. ان‌شاءالله هر دو مسئولیت را به خوبی پیش می‌بریم.

 

او در پایان درباره اینکه برنامه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برای پیگیری موضوع حذف این باشگاه از آسیا چیست؟ گفت: این جزو برنامه‌های بسیار مهم و حساس ماست که با کمک فدراسیون فوتبال و برخی وزارت‌خانه‌های کشور موضوع را حل کنیم.

 

 

نظرات بینندگان