arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۶۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۲۱ - ۲۲ دی ۱۴۰۰

بازداشت ۶ نفر در شهرداری کهریزک / تعداد دستگیری‌‌ها به ۲۶ نفر رسید

رئیس حوزه قضایی بخش کهریزک گفت: ۶ نفر از کارکنان و پیمانکاران شهرداری کهریزک به‌دلیل اختلاس، اخذ رشوه و تحصیل مال نامشروع از این شهرداری دستگیر شدند و با توجه به بررسی پرونده شهردار اسبق کهریزک احتمال افزایش متهمان وجود دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: رئیس حوزه قضایی بخش کهریزک گفت: ۶ نفر از کارکنان و پیمانکاران شهرداری کهریزک به‌دلیل اختلاس، اخذ رشوه و تحصیل مال نامشروع از این شهرداری دستگیر شدند و با توجه به بررسی پرونده شهردار اسبق کهریزک احتمال افزایش متهمان وجود دارد.


آرش ناصر پیرسرایی، رئیس حوزه قضایی بخش کهریزک از بازداشت ۶ نفر از متهمان در خصوص پرونده تخلفات مالی در شهرداری کهریزک خبر داد و اظهار کرد: در این زمینه پرونده‌ای با عناوین ارتشاء، اختلاس، جعل، کلاهبرداری و موارد دیگر مطرح شده است که تاکنون منجر به بازداشت ۲۶ نفر از متهمان شده ‌است.

وی با اشاره به رصد‌های اطلاعاتی انجام شده توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در این پرونده گفت: اتهام این افراد عمدتاً، اختلاس، ارتشاء، مذاکره برای اخذ رشوه، موجبات تحقق ارتشاء و کلاهبرداری از شهرداری است.

رئیس حوزه قضایی بخش کهریزک در ادامه تصریح کرد: پرونده شهردار اسبق کهریزک در حال کارشناسی و بررسی است و با توجه به اینکه پرونده در حال حاضر در مرحله تحقیقات مقدماتی قرار دارد، احتمال افزایش متهمان وجود دارد.

پیرسرایی در پایان خاطرنشان کرد: برآورد میزان اختلاس و ارتشاء صورت گرفته منوط به انجام کارشناسی است.

نظرات بینندگان