arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۷۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۲۲ - ۲۳ دی ۱۴۰۰

ترابی: درویش باید بداند کجا آمده؛ پرسپولیس با سایپا فرق دارد

مهدی ترابی درباره مدیرعامل شدن درویش و تجربه کار کردن با این مدیر در سایپا توضیح داد: من در سایپا بازی کردم و شرایط متفاوت است. در حوزه مدیریت هم به این شکل است و درویش باید بداند کجا آمده زیرا پرسپولیس بازیکنان بزرگ‌تری دارد و او باید به این قائل باشد که مشکلات را حل کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ترابی: درویش باید بداند کجا آمده؛ پرسپولیس با سایپا فرق دارد

ایسنا: بازیکن پرسپولیس از برتری این تیم برابر فجرسپاسی ابراز رضایت کرد.

 

مهدی ترابی، گلزن تیم فوتبال پرسپولیس در برتری یک بر صفر این تیم برابر فجر سپاسی اظهار کرد: تمام تمرکزمان روی این بازی بود. به هوادارانمان تبریک می گویم زیرا به این ۳ امتیاز نیاز داشتیم که خدا را شکر آن را کسب کردیم.

 

وی درباره نایب‌قهرمانی در نیم‌فصل اظهار کرد: تا پایان فصل خیلی مانده و تلاش ما این است که تا پایان فصل بهترین عملکرد را داشته باشیم و بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

 

او درباره مدیرعامل شدن درویش و تجربه کار کردن با این مدیر در سایپا توضیح داد: من در سایپا بازی کردم و شرایط متفاوت است. در حوزه مدیریت هم به این شکل است و درویش باید بداند کجا آمده زیرا پرسپولیس بازیکنان بزرگ‌تری دارد و او باید به این قائل باشد که مشکلات را حل کند. بازیکنان پرسپولیس در این مدت خیلی اذیت شدند و امیدوارم او بتواند این مشکلات را حل کند.

 

 

 

ترابی در خصوص حذف از لیگ قهرمانان آسیا گفت: حیف شد که این اتفاق افتاد زیرا بسیاری از بازیکنان دوست داشتند در این مسابقات بازی کنند و خودی نشان دهند. امیدوارم این مشکل برای سال بعد به صورت اساسی حل شود.

 

 

 

بازیکن پرسپولیس در پایان عنوان کرد: آقای صدری ناگهانی عوض شد و امیدوارم آقای درویش خیلی زود مشکلات را حل کند زیرا خیلی وقت است که بازیکنان دریافتی نداشته‌اند و امیدوارم خیلی زود این اتفاق رخ دهد.

نظرات بینندگان