arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۷۰۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۳ - ۲۳ دی ۱۴۰۰

۵ مصدوم و ۳ مفقودی در پی آتش سوزی یک شرکت در بوئین زهرا

رئیس مرکز مدیریت حوادث و اورژانس استان قزوین گفت: حادثه آتش‌سوزی در یک واحد تولیدی در مجتمع صنعتی چرم‌سازی بوئین زهرا در نهایت ۵ مصدوم و ۳ مفقودی در پی داشت که امدادگران در جستجوی افراد مفقود شده هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: رئیس مرکز مدیریت حوادث و اورژانس استان قزوین گفت: حادثه آتش‌سوزی در یک واحد تولیدی در مجتمع صنعتی چرم‌سازی بوئین زهرا در نهایت ۵ مصدوم و ۳ مفقودی در پی داشت که امدادگران در جستجوی افراد مفقود شده هستند.

 

 

 

سهیل سلطانی اظهار کرد: حادثه آتش‌سوزی در یک واحد تولیدی در مجتمع صنعتی چرم‌سازی بوئین زهرا در نهایت ۵ مصدوم و ۳ مفقودی در پی داشت. 

 

 

 

وی بیان کرد: ۳ مصدوم این حادثه، یک آقای ۳۰ ساله تروما به قفسه سینه، مصدوم دیگر آقای ۱۷ ساله تروما به دست، مصدوم دیگر یک آتش نشان ۳۸ ساله تروما به پا بود که پس از اقدامات اولیه ۲ مورد توسط آمبولانس اورژانس پایگاه آراسنج و یک مورد توسط آمبولانس اورژانس پایگاه بوئین زهرا جهت انجام اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان امیرالمومنین (ع) بوئین زهرا منتقل شدند. 

 

 

 

بنا بر اعلام روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و اورژانس استان قزوین، این مسئول خاطرنشان کرد: ۲ مورد هم مصدوم سرپایی در محل حادثه حضور داشتند که اقدامات درمانی در محل حادثه انجام شد. 

 

 

 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و اورژانس استان قزوین از اقدام امدادگران در جستجوی افراد مفقود شده خبر داد و گفت: آتش‌سوزی درنهایت در ساعت ۲۰:۳۰ با تلاش فراوان عوامل آتش‌نشانی مهار شد. 

نظرات بینندگان