arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۷۸۶۰
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۱ - ۲۸ دی ۱۴۰۰

احمدرضا درویش سریال «کندو» را می‌سازد

علی دارابی که مدتی است از صدا و سیما رفته و قائم‌مقامِ میراث فرهنگی و گردشگری است، در دیدار با کارگردان «رستاخیز» از سریال‌سازی او خبر داده است. او در توضیحات مربوط به این دیدار اعلام کرده که قرار است احمدرضا درویش یک سریال تلویزیونی به نام «کندو» بسازد که به ماجرای خطه سیستان و بلوچستان می‌پردازد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: علی دارابی که مدتی است از صدا و سیما رفته و قائم‌مقامِ میراث فرهنگی و گردشگری است، در دیدار با کارگردان «رستاخیز» از سریال‌سازی او خبر داده است.

علی دارابی که چندی پیش معاون امور استان‌های صدا و سیما بود و مدت کوتاهی است مسئولیت قائم‌مقامی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری را برعهده گرفته، تصویری در صفحه مجازی‌اش از دیدار با احمدرضا درویش کارگردان و مهدی فرجی مدیر قدیمی تلویزیون و تهیه‌کننده منتشر کرده است.

او در توضیحات مربوط به این دیدار اعلام کرده که قرار است احمدرضا درویش یک سریال تلویزیونی به نام «کندو» بسازد که به ماجرای خطه سیستان و بلوچستان می‌پردازد.

دارابی در صفحه شخصی‌اش نوشته است: «در دفتر معاونت میراث فرهنگی میزبان فیلمنامه نویس و کارگردان شهیر ایران «احمدرضا درویش» و «مهدی فرجی» مدیر خوشنام و کاربلد سابق سیما و تهیه کننده حرفه‌ای امروز تلویزیون بودم. هر دو از خانواده معظم شهیدان‌اند و برایم عزیز. خدمات زیادی به جامعه هنری کرده‌اند، با اخلاق، فهیم و وفادار به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی.

درصدد ساخت سریالی به نام «کندو» هستند که عمدتاً به زیبایی‌ها و پاکی‌های خطه سیستان و بلوچستان که معمولاً از قاب دوربین‌ها گم بوده است می‌پردازد.

بخشی از مجموعه نمایشی در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است و بی شک اثری ماندگار و ارزنده خواهد بود. مخصوصاً آنکه «درویش» اولین سریال تلویزیونی است که در دستور کار دارد و می‌تواند در نوع خود کم نظیر باشد.»

نظرات بینندگان