arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۸۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۲ - ۲۹ دی ۱۴۰۰

نشست باقری با مذاکره کنندگان روسیه و چین در وین

امشب (چهارشنبه) ۲۹ دی ماه و در ادامه رایزنی‌های جاری در شهر وین در چارچوب دور هشتم مذاکرات ایران و گروه ۱+۴ (آلمان، فرانسه، روسیه، چین و انگلیس) به منظور احیای برجام، نشست سه جانبه‌ای با حضور علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران، میخائیل اولیانوف مذاکره کننده روسیه و همچنین نماینده چین در مذاکرات در هتل کوبورگ شهر وین در حال برگزاری است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: امشب (چهارشنبه) ۲۹ دی ماه و در ادامه رایزنی‌های جاری در شهر وین در چارچوب دور هشتم مذاکرات ایران و گروه ۱+۴ (آلمان، فرانسه، روسیه، چین و انگلیس) به منظور احیای برجام، نشست سه جانبه‌ای با حضور علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران، میخائیل اولیانوف مذاکره کننده روسیه و همچنین نماینده چین در مذاکرات در هتل کوبورگ شهر وین در حال برگزاری است.

علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران که روز دوشنبه بعد از سفری دو روزه به تهران، به وین بازگشت، امروز (چهارشنبه) ۲۹ دی ماه نیز با نمایندگان اتحادیه اروپا و سه کشور اروپایی عضو برجام در وین به گفت‌وگو نشست.

دیروز سه‌شنبه نیز مذاکرات در دو سطح رؤسای هیأت‌ها و کارشناسان ادامه یافت و موضوعات مختلف به خصوص بحث راستی‌آزمایی و تضمین‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در جلسه صبح سه‌شنبه کارشناسان ایران، اتحادیه اروپا و سه کشور اروپایی حضور یافتند و در نوبت عصر نیز نشستی بین رؤسای هیأت‌های ایران و سه کشور اروپایی و همچنین نماینده اتحادیه اروپا برگزار شد. در نشست عصر سه‌شنبه که تقریبا سه ساعت به طول انجامید، جزییات متن پیش‌نویس و برخی ایده‌های طرفین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

نظرات بینندگان