arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۸۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۰۰ - ۳۰ دی ۱۴۰۰

واکنش رسول جعفریان به اظهارات فاضل لنکرانی علیه آیت الله محقق داماد: برخی مدرسان حوزه به طور سازمان یافته با هر نوع اظهار نظری که اندکی با فکر آنان زاویه دارد، درگیر می شوند

حجت الاسلام رسول جعفریان در واکنش به اظهارات فاضل لنکرانی علیه آیت الله محقق داماد در توئیتی در این باره نوشت: شاید روش خوبی نباشد که شماری از مدرسان حوزه قم، به طور سازمان یافته، با هر نوع اظهار نظری که اندکی با فکر آنان زاویه دارد، درگیر شوند. این رویه، چه تصوری از کم تحمّلی فکری حوزه قم در میان انبوه نخبگان جامعه، برجای خواهد گذاشت؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حجت الاسلام رسول جعفریان در واکنش به اظهارات حجت الاسلام فاضل لنکرانی علیه آیت الله محقق داماد تصریح کرد: برخی مدرسان حوزه به طور سازمان یافته با هر نوع اظهار نظری که اندکی با فکر آنان زاویه دارد، درگیر می شوند.


جعفریان در توئیتی در این باره نوشت: شاید روش خوبی نباشد که شماری از مدرسان حوزه قم، به طور سازمان یافته، با هر نوع اظهار نظری که اندکی با فکر آنان زاویه دارد، درگیر شوند.

این رویه، چه تصوری از کم تحمّلی فکری حوزه قم در میان انبوه نخبگان جامعه، برجای خواهد گذاشت؟

گفتنی است که حجت الاسلام محمدجواد فاضل لنکرانی چندی پیش در انتقاد از اظهارات  آیت الله محقق داماد که گفته بود «یکی از مشکلات حوزه وابستگی به دولت و حکومت است»، اظهار کرد: حرف جدایی دین از سیاست را به مرحوم آیت الله حائری و مرحوم آیت الله بروجردی چسباند. متاسفم که واکنش درخوری به این حرف داده نشده. نمی دانم انگیزه شان چیست؟ ادعای علمیت هم دارند.

نظرات بینندگان