arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۸۴۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۰ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۰

وضعیت جاده‌ها و راه ها، امروز ۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۷ جاده اصلی کشور بسته است / راه‌های جایگزین در نظر گرفته شد

فرهاد مهریاری مدیرکل بحران سازمان راهداری گفت: ۷ محور شریانی مسدود در کشور داریم که عملیات پاک سازی آن به دلیل برودت و کولاک امکان پذیر نبود، همچنین دو محور هم در کرمان به دلیل آسیب جدی ناشی از سیل همچنان مسدود است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

۷ محور شریانی در کشور به دلیل بارش برف، کولاک و خسارت ناشی از سیل مسدود است.

فرهاد مهریاری گفت: ۷ محور شریانی مسدود در کشور داریم که عملیات پاک سازی آن به دلیل برودت و کولاک امکان پذیر نبود، همچنین دو محور هم در کرمان به دلیل آسیب جدی ناشی از سیل همچنان مسدود است.

به گفته مدیرکل بحران سازمان راهداری جدی محور‌های جایگزین برای این راه‌های مسدود در رودبار به ایرانشهر و ریگان به ایرانشهر در کرمان در نظر گرفته شده است.

همچنین  سرهنگ شیرانی رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا به باشگاه خبرنگاران گفت: ما در ۲ بهمن ماه شاهد تردد روان در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) هستیم.

به گفته رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا، محور‌های شریانی دهگلان - حسین آباد، سقز - مریوان، رودبار - ایرانشهر، ریگان - ایرانشهر، بیجار - دیواندره، کیاسر - سمنان و آزادشهر – شاهرود مسدود هستند.

محور بندرخمیر- بندرلنگه تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین بندرخمیر - دژگان - بندرلنگه انجام می‌گردد.

با توجه به شرایط جوی و تسهیل در تردد هموطنان عملیات عمرانی در تونل نشل که از امروز بنا بود به مدت ۵ روز همراه با انسداد جاده هراز صورت گیرد، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

بر این اساس این جاده در هفته جاری باز و هموطنان می‌توانند در این مسیر تردد کنند.

در حال حاضر تمامی جاده‌های اصلی منتهی به استان‌های شمالی هراز، فیروزکوه و چالوس و آزادراه قزوین رشت باز و قابل استفاده است.

نظرات بینندگان