arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۸۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۷ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۰

ایراندوست: بازی مقابل چین را فراموش کردیم/ در این بازی یک بازنده بزرگ بودیم

سرمربی تیم ملی بانوان ایران گفت که تیمش در مصاف با حریف قدرتمندی چون چین یک بازنده بزرگ بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی تیم ملی بانوان ایران گفت که تیمش در مصاف با حریف قدرتمندی چون چین یک بازنده بزرگ بوده است.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم ایراندوست در مورد شکست 7 بر صفر تیمش مقابل چین در مسابقات فوتبال قهرمانی زنان آسیا اظهار داشت: من به بازیکنانم افتخار می‌کنم، زیرا تا دقیقه 90 تلاش کردند. با وجود اینکه ما بازنده بازی شدیم، اما بازیکنان ایران تمام تلاش خود را کردند. ما یک بازنده بزرگ بودیم. 

سرمربی تیم ملی بانوان ایران ادامه داد: شکست در فوتبال طبیعی است. حتی در جام‌های جهانی گذشته هم برخی تیم‌ها هفت گل دریافت کرده‌اند و این باخت چیزی از ارزش‌های تیم ملی فوتبال ایران کم نمی‌کند. این اولین بازی تیم ملی بانوان ایران مقابل یک تیم بزرگ بود و قطعاً از بازی مقابل چین درس بزرگی می‌گیریم.

ایراندوست درباره ریکاوری روحی و احتمال صعود تیمش به دور بعد مسابقات گفت: بعد از سوت پایان، بچه‌ها را جمع کردم و همانجا این بازی و نتیجه‌اش را به فراموشی سپردیم. ما دو جلسه تمرینی در پیش داریم که قطعاً روحیه بازیکنان تیم ملی ایران  بهتر خواهد شد. ما به بازی مقابل چین تایپه فکر می‌کنیم، زیرا هدف‌مان صعود از مرحله گروهی است.

وی ادامه داد: با گذشت زمان بازی، شرایط آب و هوایی و شرجی هوا باعث اُفت کیفیت تیم ما شد و این خستگی و فشار روانی حاصل از آن، بچه‌های تیم را اذیت کرد. نیمه اول اوضاع به شکلی که ما می‌خواستیم، جلو رفت اما در نیمه دوم شرایط برای‌مان سخت شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در خاتمه اظهار داشت: ما می‌دانستیم در نیمه دوم شرایط برای تیم ملی سخت می‌شود و خواستیم به دو بازیکن اصلی‌مان برای نیمه دوم بازی بدهیم تا فشار را کمتر کنیم که نگین زندی در انجام وظایفش موفق بود. در اصل یکی از اهداف ما حفظ این بازیکن برای بازی سوم بود.

 

نظرات بینندگان